انقلاب، مردمی، عالم گیر و تمدن ساز خواهد بود

فعال سیاسی اجتماعی گیلان در پیام خود به مناسبت جشن چهل و یک سالگی انقلاب نوشت: ایران عزیز در حالی وارد چهل و یکمین سال پیروزی انقلاب اسلامی شده است که دشمنان این شجره طیبه از روز نخست تا امروز از هیچ تلاشی برای ضربه به آن دریغ نکردند.

انقلاب، مردمی، عالم گیر و تمدن ساز خواهد بود

به گزارش هشت دی نظرعلی علیزاده، فعال سیاسی اجتماعی گیلان به مناسبت جشن چهل و یک سالگی انقلاب پیامی فرستاد.

ایران عزیز در حالی وارد چهل و یکمین سال پیروزی انقلاب اسلامی شده است که دشمنان این شجره طیبه از روز نخست تا امروز از هیچ تلاشی برای ضربه به آن دریغ نکردند. اما آنچه ضامن بقای جمهوری اسلامی ایران بوده است، بنیانگذاری دقیق آن و اتکا به “خداوند” و “مردم” بوده است.

آرمانهای مترقی و فراسرزمینی انقلاب اسلامی ایران، منطبق با کلام خداوند در قرآن کریم یعنی مبارزه با ظلم، حمایت از مستضعفان عالم، توجه به مظلوم و ایستادگی در برابر بی عدالتی بوده است. آرمانهایی که طی سالهای اخیر توسط جریانات و دسته های سیاسی به حاشیه برده شده است.

امروز معیار باید دوری از مرزبندی های جناحی و توجه به تفکرات اصیل انقلابی باشد. انقلابی ماندن و مداومت بر آرمانهای مترقی این تفکر ریشه در دین و اعتقادات ما دارد. انقلابی ماندن و انقلابی رفتار کردن یعنی تاسی از حضرت اباعبدالله الحسین(ع)، یعنی مداومت در مسیر حق و خستگی ناپذیری در این مسیر.

با این وصف امروز و در سالگرد جشن پیروزی انقلاب اسلامی آنچه بیش از پیش باید مورد توجه قرارگیرد بازگشت و رجعت به مردم گرایی این مکتب و حمایت از مستضعفان است. جمهوری اسلامی ایران یعنی انقلابی برخواسته از دل مردم، برای مردم و با مردم.
در اولین سال ورود به چهل ساله دوم انقلابی اسلامی، بار دیگر با بازخوانی و یادآوری آنچه خواست و مطالبه مردم بود، باید به تمام بدخواهان داخلی و خارجی یادآوری کرد مردم ما بر روی مطالبه «جمهوری اسلامی ایران؛ نه یک کلمه کم نه یک کلمه زیاد» ایستاده اند و به هیچ دشمن داخلی و خارجی اجازه سواستفاده از مشکلات موجود کشور برای دور کردن مردم از انقلاب را نداده و هوشمندانه در برابر برهم زنندگان آرامش و ثبات کشور خواهند ایستاد.

همانگونه که مقام معظم رهبری نیز بارها تاکید کردند آینده ایران اسلامی درخشان تر از آنچه تصور میکنیم، خواهد بود و نسل جوان کشور پرچم داران کارآمد برای تعالی این کشور و نظام خواهند بود.
جمهوری اسلامی ایران به برکت خون شهیدانش و رشادت های بی دریغ امثال سردار سلیمانی ها، به نهضتی عالم گیر و تمدن ساز تبدیل خواهد شد که ریشه استکبار جهانی را می خشکاند.
والسلام علیکم
نظرعلی‌علیزاده

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه