بیرانوند در پرسپولیس ماندنی شد +عکس

بعد از مطرح شدن شایعات زیاد در خصوص رفتن علیرضا بیرانوند به فوتبال بلژیک، داوود فنایی مربی دروازه‌بان‌های پرسپولیس خبر از ماندن دروازه‌بان قرمزها داد.

بیرانوند در پرسپولیس ماندنی شد +عکس

به گزارش ۸دی، علیرضا بیرانوند، سنگربان ملی پوش تیم فوتبال پرسپولیس تهران طی هفته اخیر با دو پیشنهاد بزرگ اروپایی رو به رو شد و روز گذشته از بازیکنان این تیم در رختکن خداحافظی کرد تا آماده ترک سرخپوشان باشد و از جمع شاگردان یحیی گل محمدی جدا شود.

بیرانوند با پیشنهاد رسمی از دو باشگاه خنت و خنک بلژیک رو به رو شد که در مذاکره با باشگاه پرسپولیس حاضر بودند مبلغ رضایتنامه این بازیکن معادل ۷۰۰ هزار یورو را بپردازند و این سنگربان را به خدمت بگیرند.

دروازه بان ۲۷ ساله با وجود دو پیشنهاد چشمگیر در نهایت امروز تصمیم گرفت در جمع بازیکنان پرسپولیس بماند و با رد این دو پیشنهاد اعلام کرد در این تیم ماندنی است. اظهار نظر اخیر داوود فنایی، مربی دروازه بان های تیم پرسپولیس تصمیم این سنگربان را تایید میکند و بدین ترتیب او تا پایان فصل دراین تیم میماند.

داوود فنایی مربی دروازه بان های پرسپولیس نیز دقایقی قبل در صفحه اینستاگرام خودش خبر از ماندن دروازه بان ملی پوش قرمزها داد.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه