آیت الله رمضانی در جمع فعالان فضای مجازی:

فعالان فضای مجازی باید در حوزه غرب شناسی کار ویژه‌ای را آغاز کنند

دبیرکل مجمع جهانی اهل بیت(ع) با بیان اینکه فعالان فضای مجازی برای آنکه بتوانند مؤثرتر از قبل ظاهر شوند، باید در حوزه غرب شناسی کار ویژه‌ای را آغاز کنند، گفت: شناخت درست غرب موجب می شود که صدها سوژه ناب به دست فعالان انقلابی فضای مجازی بیفتد که در قالب‌های مختلف با استفاده از این سوژه ها محتوای مناسب را تولید و منتشر کنند.

به گزارش ۸دی، آیت الله رضا رمضانی گیلانی در دیدار با فعالان انقلابی فضای مجازی گیلان با بیان اینکه هم اکنون در حوزه تولید محتوا و سواد رسانه ای دچار ضعف هستیم که باید بیش از گذشته در این حوزه ها ورود و تلاش داشته باشیم، اظهار کرد: هر دوی این بخش ها یعنی تولید محتوا و نیز سواد فضای مجازی و سواد رسانه باید یک عقبه پژوهشی مناسب داشته باشیم تا به مدد این عقبه پژوهشی بتوانیم محتوای مناسب را در قالب های مختلف جهت استفاده مخاطب ارائه کنیم.

وی تصریح کرد: در این زمینه موضوع آموزش از اهمیت بسزایی برخوردار است که باید به خوبی تبیین شود.

دبیرکل مجمع جهانی اهل بیت(ع) با تأکید بر اینکه خون سردار سلیمانی برای مدت ها انقلاب اسلامی را بیمه کرد، افزود: دشمنان نقشه‌های فراوانی داشتند که بخشی از این نقشه ها را در غائله افزایش قیمت بنزین شاهد بودیم اما این اتفاق، همه تلاش های دشمن را نقش بر آب کرد.

آیت الله رمضانی گیلانی با اشاره به اینکه تشییع جنازه بزرگ و میلیونی شهید سلیمانی ترامپ را ترساند، گفت: ما به برکت خون سردار شهید سلیمانی تبدیل به یک قدرت جهانی شدیم و پس از شهادت ایشان فصل جدیدی برای ما در منطقه و در دنیا آغاز شده است.

نماینده مردم گیلان در مجلس خبرگان رهبری، افزود: فعالان فضای مجازی باید مبتنی بر آغاز این فصل جدید محتوای مناسب و کاربردی تولید کنند و در تولید این محتوای کاربردی واژه مقاومت باید مورد توجه قرار گیرد.

وی با بیان اینکه فعالان فضای مجازی برای آنکه بتوانند مؤثرتر از قبل ظاهر شوند، باید در حوزه غرب شناسی کار ویژه‌ای را آغاز کنند، بیان کرد: شناخت درست غرب موجب می شود که صدها سوژه ناب به دست فعالان انقلابی فضای مجازی بیفتد که در قالب‌های مختلف با استفاده از این سوژه ها محتوای مناسب را تولید و منتشر کنند.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه