رئیس اداره اوقاف لشت‌نشاء منصوب شد

با حکم مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان گیلان، «محمد پورپیر» به عنوان رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهر لشت‌نشاء منصوب شد.

رئیس اداره اوقاف لشت‌نشاء منصوب شد

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «هشت‌دی» طی حکمی از سوی حجت‌الاسلام‌ تدینی مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان گیلان، «محمد پورپیر» به عنوان رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهر لشت‌نشاء منصوب شد.

آیین معارفه رئیس جدید اداره اوقاف و امور خیریه لشت‌نشاء صبح امروز با حضور فرماندار شهرستان رشت و مدیرکل امور اوقاف و خیریه استان گیلان در فرمانداری رشت برگزار شد.

در این مراسم «محمدپورپیر» به عنوان رئیس جدید اداره اوقاف و امور خیریه لشت‌نشاء منصوب و از تلاش‌های «محمد قاسم‌پور» رئیس اسبق اداره اوقاف و امور خیریه این شهر قدردانی شد.

«محمد پورپیر» پیش از این کارشناس حقوقی اداره اوقاف شهرستان فومن، رئیس اداره اوقاف شهرستان رودبار، رئیس روابط‌عمومی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان و رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان شفت را در کارنامه مدیریتی خود داشته است.

لازم به ذکر است؛ شهر لشت‌نشاء دارای ۱۵۰۰ هکتار موقوفه می‌باشد که درآمد آن برابر نیّت واقفان صرف هزینه دارو و درمان بیماران می‌شود.

انتهای خبر/

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه