فرمانده انتظامی آستارا خبر داد:

کشف بیش از دومیلیارد ریال کالای قاچاق در آستارا

فرمانده نیروی انتظامی شهرستان آستارا از کشف ۳۳ رأس دام قاچاق به ارزش دومیلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال و چهارهزار و ۵۴۸ عدد مواد محترقه غیرمجاز به ارزش ۹۷ میلیون ریال در این شهرستان خبر داد.

کشف بیش از دومیلیارد ریال کالای قاچاق در آستارا

به گزارش ۸دی،سرهنگ محمد نمازی اظهار کرد: مأموران ایست بازرسی سه‌راه قلعه این شهرستان حین کنترل خودروهای عبوری در محور مواصلاتی به یک دستگاه کامیون و یک دستگاه خودروی باری نیسان مشکوک‌شده و آنها را جهت بررسی بیشتر متوقف کردند.

وی با بیان اینکه در جریان بازرسی از خودروهای متوقف‌شده ۳۳ رأس دام قاچاق متشکل از ۱۹ رأس گوسفند و ۱۴ رأس گاو به ارزش دومیلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال کشف شد، تصریح کرد: درهمین‌راستا رانندگان ۴۳ و ۴۸ ساله خودروهای حامل دام‌های قاچاق دستگیر و پس از تشکیل پرونده به مراجع قضایی معرفی شدند.

فرمانده نیروی انتظامی شهرستان آستارا از کشف چهارهزار و ۵۸۴ عدد مواد محترقه غیرمجاز و خطرناک به ارزش ۹۷ میلیون ریال خبر داد و گفت: درهمین‌راستا عامل ۳۳ ساله توزیع مواد محترقه‌های غیرمجاز دستگیر و پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شد.

وی از مردم خواست هرگونه اخبار و اطلاعات خود پیرامون کلاه‌برداری، فعالیت شرکت‌های هرمی، خریدوفروش کالای قاچاق، مواد مخدر و حمل فرآورده‌های خام دامی و شیلاتی را با شماره تماس ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند تا با افراد خاطی در چهارچوب قانون برخورد شود.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه