مسئول کمیته سیاسی شانا در گیلان:

گام اول انتخاب مردمی ائتلاف نیروهای انقلاب در مهدیه رشت برگزار می شود

مسئول کمیته سیاسی ائتلاف نیروهای انقلاب در گیلان، گفت: در جهت گام اول انتخاب مردمی، شورای ائتلاف پنجشنبه ۲۵دی ماه ساعت دو عصر در مهدیه رشت میزبان حضور پرشور مردم در جهت انتخاب کاندیداهای مورد نظر شان می باشد.

گام اول انتخاب مردمی ائتلاف نیروهای انقلاب در مهدیه رشت برگزار می شود

به گزارش ۸دی، با توجه به پایان فرایند بررسی صلاحیت کاندیداهای انتخابات مجلس شورای اسلامی برخی افراد و رسانه‌ها اقدام به گمانه‌زنی‌هایی در خصوص افراد مورد حمایت شورای ائتلاف اصولگرایان کردند، برای رفع این ابهامات، “حسین علی نژاد” مسئول کمیته سیاسی شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی گیلان در گفتگو با ۸دی با اشاره به اهمیت حضور مردم در یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: شوارای ائتلاف نیروهای انقلاب با توجه به مکانیزم تعریف شده و با حساسیت های ویژه ای به گزینش نیروهای انقلابی پرداخته است.

مسئول کمیته سیاسی شورای ائتلاف گیلان با ذکر اینکه هدف اصلی ائتلاف تشکیل مجلسی انقلابی است، گفت: امروزه بیش از پیش باید از آرمانهای رهبر کبیر انقلاب (ره) و رهنمود های رهبر معظم پیروی و راه نفوذ دشمنان را به کشور مسدود کرد.

همراهی ۱۸کاندیدا با سازوکار ائتلاف تاکنون

وی با تاکید بر ضرورت حمایت ائتلاف از کاندیدای موثر و معتمد در این دوره از انتخابات تصریح کرد: تاکنون ۱۸ نفر از کاندیداهای نیروهای انقلابی فرم همراهی با سازوکار ائتلاف را تحویل شورا داده و مصاحبه آنها انجام گرفته است.

علی نژاد در موردنحوه گزینش نامزدهای انتخاباتی گفت: هر منطقه با سه برابر ظرفیت فرم های گزینش را برای انتخاب به شورای ائتلاف کشوری ارسال می نماید و پس از نظرسنجی کشوری یک نفر از هر منطقه برای نظر سنجی نهایی توسط مردم معرفی می شود.

مسئول کمیته سیاسی ائتلاف نیروهای انقلابی در خاتمه با تاکید بر اینکه در نهایت مردم هستند که انتخاب می کنند افزود: در جهت گام اول انتخاب مردمی، شورای ائتلاف پنجشنبه ۲۵دی ماه ساعت دو عصر در مهدیه رشت میزبان حضور پرشور مردم در جهت انتخاب کاندیداهای مورد نظر شان می باشد.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه