رئیس سازمان صمت گیلان خبر داد:

۱۶ پروژه با اعتبار بیش از ۶۰۰ میلیارد تومان دهه فجر به بهره برداری می رسد

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت گیلان گفت:حدود ۱۶ پروژه در حوزه تولید و صنعت بااعتباری بالغ‌بر ۶۴۵ میلیارد تومان در دهه فجر امسال به بهره‌برداری می‌رسد.

۱۶ پروژه با اعتبار بیش از ۶۰۰ میلیارد تومان دهه فجر به بهره برداری می رسد

به گزارش ۸دی،فرهاد دلق‌پوش امروز در جریان بازدید از پروژه‌های عمرانی این شهرستان در جمع خبرنگاران اظهار کرد: حدود ۱۶ پروژه در حوزه تولید و صنعت بااعتباری بالغ‌بر ۶۴۵ میلیارد تومان در دهه فجر امسال به بهره‌برداری می‌رسد

وی با بیان اینکه با بهره‌برداری از این تعداد پروژه، برای ۴۷۰ نفر به‌صورت مستقیم فرصت‌های جدید شغلی ایجاد می‌شود، گفت: علاوه بر ۱۶ پروژه فوق، واحدهای دیگری نیز تا پایان سال جاری آماده بهره‌برداری هستند.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان گیلان میزان اعتبار منابع رونق تولید استان گیلان را یک‌هزار و ۲۰۰ میلیارد تومان عنوان کرد و افزود: از مقدار فوق از ۱۵ شهریورماه جاری تاکنون، حدود ۵۳۵ میلیارد تومان آن هزینه‌شده که به لحاظ آماری عملکرد سازمان صنعت، معدن و تجارت در این حوزه ۵۳ درصد است.

به گفته وی در حوزه بهره‌مندی از منابع تبصره ۱۸ بند الف نیز استان حدود ۳۷۳ میلیارد تومان اعتبار دارد که این مقدار اعتبار با یارانه‌ به واحدهای تولیدی پرداخت می‌شود تا موانع پیش‌روی تولیدکنندگان مرتفع شود.

دلق‌پوش تعداد پروژه‌های اولویت‌دار اقتصاد مقاومتی استان گیلان را ۱۱۴ پروژه عنوان کرد و گفت: تمام تلاش ما در سازمان صنعت، معدن و تجارت این است که در حوزه هدفگذاری برای توسعه صنعتی واحدهای تولیدی استان گام‌های تأثیرگذاری برداشته شود.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه