مدیریت حرفه ای سرمایه شما در سبدگردان هدف

به گزارش گروه اقتصادی هشت دی، شرکت سبدگردان هدف بصورت قانونی و با دریافت مجوز از سازمان بورس اوراق بهادار و با بهره گیری از نیروی مجرب و متخصص در زمینه سرمایه گذاری بازار سرمایه و امکانات نرم افزاری و سخت افزاری مجهز، آماده مدیریت دارایی شما و سرمایه گذاری آن در بازار سرمایه و ایجاد سود […]

مدیریت حرفه ای سرمایه شما در سبدگردان هدف

به گزارش گروه اقتصادی هشت دی، شرکت سبدگردان هدف بصورت قانونی و با دریافت مجوز از سازمان بورس اوراق بهادار و با بهره گیری از نیروی مجرب و متخصص در زمینه سرمایه گذاری بازار سرمایه و امکانات نرم افزاری و سخت افزاری مجهز، آماده مدیریت دارایی شما و سرمایه گذاری آن در بازار سرمایه و ایجاد سود حداکثری برای شما می باشد.

مدیریت حرفه ای سرمایه شما در سبدگردان هدف

سرمایه گذاری در بازار سرمایه نیازمند تجربه، دانش،زمان کافی، استراتژی و تسلط بر تحلیل بنیادی و تحلیل وتکنیکال می باشد. اگر هر یک از ویژگی های نام برده شده را ندارید به شما توصیه نمیکنم که از روش مستقیم وارد بازار سرمایه شوید.

ریسک موجود در این بازار هم میتواند باعث پیشرفت شما شود هم میتواند سرمایه شما را نابود کند. اگر فردی حرفه ای باشید و بر اساس استراتژی خود و نه بر اساس شانس اقدام به سرمایه گذاری در این بازار کنید قطعا این ریسک زمینه پیشرفت شما را فراهم میکند.

اما اگر فقط بر اساس حرف های دیگران خرید و فروش نمایید و از بورس چیزی ندانید مطمئن باشید دیر یا زود ضرر و زیانی جبران ناپذیر نصیبتان خواهد شد. به بورس علاقه دارید، میخواهید ارزش پولتان در برابر تورم حفظ شود ولی شرایط ورود به بازار سرمایه را ندارید، چاره کار چیست؟

شرکت سبدگردان هدف از بهترین سبدگردان های زیر نظر سازمان بورس

سازمان بوس و اوراق بهادار برای افرادی که علاقه مند به بازار سرمایه هستند ولی زمان و دانش کافی در زمینه سرمایه گذاری را ندارند تدابیری اندیشیده است؛ این افراد میتوانند از طریق شرکت های سبدگردان و صندوق های سرمایه گذاری اقدام به سرمایه گذاری نمایند.

شرکت سبدگردان هدف از بهترین سبدگردان های موجود در بازار و جزو یکی از اولین دریافت کنندگان مجوز رسمی و فعالیت قانونی در بازار سرمایه می باشد که با مجوز از سازمان بورس اوراق بهادار و زیر نظر این سازمان فعالیت میکند و امکان هیچگونه کلاهبرداری در این سبد وجود ندارد.

سودآوری بالا، مدیریت حرفه ای، تحلیل گران مجرب و با آگاهی کامل این سبدگردان را به یکی از بهترین و معتبرترین سبدگردان های موجود در بازار تبدیل کرده است و وظیفه و هدف تحلیل گران این شرکت مدیریت حرفه ای دارایی های شما و کسب بیشترین سود ممکن، می باشد.

درباره آقای حقانی نسب مدیرعامل شرکت سبدگردان هدف

مدیرعامل شرکت سبدگردان هدف آقای عباسعلی حقانی نسب می باشند که با مدرک کارشناسی ارشد حسابداری مالی و اقتصادی از دانشگاه تهران در سمت های مختلف در بازار سرمایه و با بیش از ۲۰ سال تجربه در این حوزه در حال فعالیت می باشند.

چند نمونه از فعالیت های اقتصادی و مدیریتی از ابتدا تا به امروز آقای حقانی نسب

  1. موسس و رئیس هیات مدیره شرکت سبدگردان هدف
  2. معاون بازرسی، کارشناسی ارزیابی کارشناسی ارشد مجامع و نظارت، نظارت بر شرکت ها در بورس اوراق بهادار
  3. موسس و رئیس هیات مدیره شرکت کشاورزی و دامپروری بینالود
  4. موسس و عضو هیات مدیره و مدیر عامل کارگزاری آگاه
  5. مدیر بورس منطقه خراسان، معاون بورس های منطقه ایی در سازمان بورس اوراق بهادار
  6. موسس و رئیس هیات مدیره شرکت توسعه مدیریت
  7. رئیس هیات مدیره پتروشیمی زنجان
  8. موسس و رئیس هیات مدیره شرکت اسکان راهان چاووش
  9. موسس و رئیس هیات مدیره شرکت نقش گستر شرق

انواع سبدهای سبدگردان هدف با ریسک های متفاوت

این سبدگردان از ۸ سبد با ریسک های مختلف تشکیل شده که به شرح زیر میباشند؛ سبد مطمئن

  1. سبد آتیه اطمینان
  2. سبد اطمینان
  3. سبد آتیه آرامش
  4. سبد آرامش
  5. سبد آتیه ابتکار
  6. سبد ابتکار
  7. سبد اهرمی

معروف ترین این سبدها؛ سبد اطمینان، سبد آرامش، سبد ابتکار و سبد اهرمی می باشد که افراد از کمترین میزان ریسک پذیری تا بیشترین میزان ریسک پذیری میتوانند در آنها سرمایه گذاری نمایند.

شرکت سبدگردان هدف با دارا بودن تحلیل گران متخصص، با تجربه و حرفه ای در بازار سرمایه و با بهره مندی از امکانات سخت افزاری و نرم افزاری و مزیت در طراحی، عرضه و ترویج ابزارها و نهادهای نوین مالی و با ارتباط گسترده با بدنه اقتصادی کشور، در راستای کسب حداکثر میزان سود و خلق ارزش برای سرمایه گذاران، سهام شما را در بورس مدیریت خواهد کرد.

 

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه