فرماندار فومن:

افتتاح بیش از ۳۰ پروژه در دهه فجر امسال / لزوم پاسخگویی مسئولان به مردم و رسانه ها

فرماندار فومن از افتتاح ۳۲ پروژه در دهه فجر امسال در فومن خبرداد و گفت: پروژه های مذکور با اعتباری بالغ بر ۱۳ میلیارد و پانصد و چهل میلیون تومان به بهره برداری خواهند رسید.

افتتاح بیش از ۳۰ پروژه در دهه فجر امسال / لزوم پاسخگویی مسئولان به مردم و رسانه ها

به گزارش ۸دی،محمدرضا محسنی عصر امروز در نشست ستاد گرامیداشت ایام دهه فجر شهرستان فومن در فرمانداری این شهرستان با بیان اینکه مراسم های پروشور تجلیل از مقام شهید سلیمانی برگ زرینی در تاریخ فومن و ایران اسلامی‌ بود، اظهارکرد: در طول تاریخ دنیا، چنین مراسم های مردمی تجلیلی از یک فرمانده نظامی وجود ندارد.

وی با تاکید براینکه تشییع پیکر شهید سلیمانی در دنیا نظیر و مانند نداشت، افزود: شهید سلیمانی شهید امنیت ایران و اسلام بود.

فر ماندار شهرستان فومن با اشاره به اینکه اخلاص و عملگرایی خالصانه سردار سلیمانی، این شهید را محبوب دلها کرده بود، ادامه داد: انسان های با ایمان که عمل صالح انجام می دهند، به لطف خداوند در دلها محلوب می شوند.

محسنی با یادآوری خداوند شهید سلیمانی را عزیز مردم کرد، تصریح کرد: همه گروه ها و تفکر ها از شهادت سردار سلیمانی ناراحت و دلسوخته بودند و نمی توانستند نقش امنیت آفرینی این فرمانده رشید اسلام را انکار کنند.

وی با یادآوری اینکه فومنی ها نیز برای پاسداشت مقام شهید سلیمانی کم نگذاشتند، گفت: سقوط هواپیما و حادثه کرمان برای مردم دردناک بود که جا دارد ما نیز به مردم ایران تسلیت عرض نماییم.

محسنی با اشاره به اینکه دهه فجر امسال اولین بزرگداشت سالروز پیروزی انقلاب اسلامی در گام دوم انقلاب است، اضافه کرد: برنامه های ایام دهه فجر باید از گذشته ها بهتر و ارزشمند تر برگزار شوند.

فرماندار فومن با بیان اینکه استمرار چهل ساله انقلاب اسلامی دلایل بسیاری دارد که مهمترین آن انسجام، همگرایی و وحدت کلمه است، افزود: اتحاد ملی ملت ایران، کشور را در مقابل دشمنام استوار کرده است.

وی با تصریح براینکه دشمنان همیشه سعی بر این داشته اند که از فضای مطالبه گری مردم برای خود سواستفاده گری کنند، ادامه داد: نقشه های دشمنان با بصبرت ملت و تلاش مسئولان نقش بر آب خواهد شد.

محسنی با اشاره به اینکه دشمن به دنبال تغییر باور های انقلابی در بین مردم است، اضافه کرد: نسل جوان و اندیشه ها و مطالبه های آنان باید مورد توجه مسئولان قرار بگیرد.

وی با تاکید براینکه دستگاه های فرهنگی باید بروز بوده و حرف تازه برای گفتن داشته باشند، خاطرنشان کرد: نسل جدید شهرستان باید با واقعیت های دنیا و از مسائل های مختلف آن آشنا و آگاه شود.

محسنی با بیان اینکه برنامه های دهه فجر باید مردمی برگزار شوند، اظهار داشت: مشارکت مردم در برنامه های دهه فجر باید افزایش پیدا کند.

فرماندار فومن با تاکید براینکه حضور مردم در هر عرصه ای موجب افزایش برکت و اثر گذاری خواهد بود، اظهار داشت: میز خدمت باید در همه بخش ها و دهستان های فومن تشکیل شوند.

وی با بیان اینکه مدیران اجرایی باید در بین مردم حضور داشته باشند، گفت: مسئولان شهرستان باید گزارش های عملکرد خود را مستند به فرمانداری اعلام کنند.

محسنی از افتتاح ۳۲ پروژه در دهه فجر امسال در فومن خبرداد و افزود: پروژه های مذکور با اعتباری بالغ بر ۱۳ میلیارد و پانصد و چهل میلیون تومان به بهره برداری خواهند رسید.

وی از ایجاد ۲۰۰ شغل با افتتاح پروژه های دهه فجر امسال در شهرستان فومن خبرداد و گفت: مردم باید طعم شیرین خدمات دولت و نظام را در این دهه بچشند.

فرماندار فومن با تصریح براینکه برخی دستگاه ها هنوز مصوبات قبلی جلسات شورای اداری فرمانداری را اجرا نکرده اند، افزود: مدیران اجرایی فومن باید بانک های اطلاعاتی خود را تکمیل کرده و به فرمانداری شهرستان ارائه کنند.

محسنی با بیان اینکه همه دستگاه ها باید برای هر بحران و حادثه ای آماده باشند، اظهار داشت: هیچ قصوری برای ما پذیرفته نیست.

وی با اشاره به اینکه امکانات دولتی نباید در اختیار کاندیداها قرار بگیرد، خاطرنشان کرد: قراردادن این امکانات در اختیار کاندیدا خلاف قوانین است.

فرماندار فومن با اشاره به اینکه له یا علیه کاندیدایی هیچ رییس اداره ای نباید اقدام کند، افزود: شایعه پراکنی از سوی رسانه ها اقدام پسندیده و حرفه ای نیست.

وی با تصریح براینکه مدیران باید رفتار خود را در فضای مجازی کنترل کنند، اضافه کرد: رفتارهای مدیران در این فضای مجازی باید قانونی و معقول باشد.

محسنی با تاکید براینکه از ظرفیت رسانه ها باید توسط مدیران استفاده شود، افزود: مدیران باید در خصوص عملکرد های خود به رسانه ها و مردم‌ پاسخگو باشند.

فرماندار فومن با تصریح براینکه مردم باید خدمات دولت که خدمات نظام است را در رسانه های شهرستان ببینند، افزود: مسئولان شهرستان باید برای خدمات رسانی بهتر به مردم، آماده و بروز باشند.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه