عرفان منصوریان
یادداشت/

در انتخابات فومن و شفت مختار کیست، مصعب کدام است؟

گروه انتخاباتی در فومن و شفت که در فضای مجازی نیز فعالیت داشته، تصاویر یاران مختار را هرکدام بر روی صفحات شخصی شان قرار داده و خود را برای مردم، یاران مختار معرفی می کنند.

در انتخابات فومن و شفت مختار کیست، مصعب کدام است؟

به گزارش ۸دی پیش از نمایش فیلم مختار از رسانه ملی، صحبت های گوناگونی در خصوص شخصیت های این فیلم در سطح افکار و جامعه مطرح بود که پس از آن این افکار به انسجام نسبی رسیده و مختار و یارانش به یکی از چهره های محبوب جامعه تبدیل شده اند.

در مقابل سپاه مختار نیز یاران بن زیاد، بنی امیه و زبیریان بودند که شخصیت ها، چهره های پلید و ضد دین، قدرت طلب و حیله های فریبنده و مکارانه شان برای مردم روشنگری شد.

حال ورای جزییات آن فیلم، گروه انتخاباتی در فومن و شفت که در فضای مجازی نیز فعالیت داشته، تصاویر یاران مختار را هرکدام بر روی صفحات شخصی شان قرار داده و خود را برای مردم، یاران مختار معرفی می کنند.

حال قضاوت این که واقعا این افراد یاران مختار بوده و دادخواه حقانی دین و ملت هستند، یا با تکیه بر تزویر پشت نقاب مختار پنهان شده اند را به مردم خواهیم سپرد.

روزی در دوران مختار و صدر اسلام، مهلبی وجود داشت که حیله عرب و عجم و تشنگی پست ها را بلای جان اسلام و مسلمین کرد، امروزه نیز ورود دادن احشام، شبنامه و گریه و زاری و تضاد های قومیتی، حیله های قدرت طلبی برخی ها شده که بدون ارائه تفکر و برنامه، به دنبال ایجاد موج های انتخاباتی و هیاهو بوده تا با شعار های تدبیر و توسعه و … از قوه فراموشی ملت نسبت به برخی اتفاق های گذشته سواستفاده کرده و بر اریکه های قدرت تکیه بزنند.

اما این گروه های سیاست زده باید بدانند که این مردم دیگر مردم صدر اسلام نبوده و هزاران برابر روشن تر و مفسر تر از زمان های دور دست خود هستند و مهلب های زمانه شان را خوب میشناسند.

کسانی که به دنبال سواری بر قوه فراموشی اجتماع و فرار از پاسخگویی دوران مسئولیتی و برنامه محوری هستند، هرگز پاسخگوی اعمال خود در برابر ملت نخواهند بود این را در چهل سال اخیر به راحتی دیده و ملت فومن و شفت نیز بارها با چنین افرادی تسویه حساب کرده اند.

روحیه مطالبه گری مردم و نخبگان جامعه اگر در برابر کسانی که روزی قدرت و امکانات کشور و نظام اسلامی در اختیارشان بوده، اما ما هنوز همان هستیم که بودیم برخیزد، هرگز جرات فریب کاری برای مردم را نخواهند داشت.

رای مردم برای افراد سیاسی یک اعتماد و یک امتحان است که قطعا رفوزه ها دیگر نباید در مدرسه مدیریت و خدمت به مردم رنگ کلاس های بالاتر را ببینند.

اگر رفوزه کلاس اولی را در آوردگاه خدمت، ردای دکتری بپوشانیم، یقینا نسبت به نخبگان، صالحان و دلدادگان حقیقی ملت و جوانان این دیار جفا دیده، جفا کرده ایم.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه