مدیرعامل جمعیت هلال احمر گیلان:

طرح «یلدانه» توسط جمعیت هلال احمر گیلان اجرا می شود

مدیر عامل جمعیت هلال احمر گیلان، گفت: طرح «یلدانه» با هدف گسترش همدلی و مهربانی همزمان با شب بلدا در گیلان توسط این جمعیت اجرا می شود

طرح «یلدانه» توسط جمعیت هلال احمر گیلان اجرا می شود

به گزارش ۸دی،مهدی ولی پور شنبه در جمع خبرنگاران با اشاره به اجرای طرح «یلدانه» با هدف گسترش همدلی و مهربانی در جامعه، همزمان با شب یلدا، اظهار کرد: این طرح برای دومین سوال متوالی توسط جمعیت هلال احمر در سراسر کشور اجرا می‌شود.

وی با اشاره به فعالیت شعب جمعیت هلال احمر در راستای این برنامه، افزود: بر این اساس اعضای داوطلب از شعب سراسر استان گیلان با یک شاخه گل و انار به بیمارستان‌ها، مراکز نگهداری سالمندان، معلولان و جانبازان و کودکان بی‌سرپرست رفته و لحظاتی را در کنار این افراد خواهند بود.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر گیلان ادامه داد: داوطلبان این جمعیت شب یلدا در کنار تلاشگران و خدمتگزاران به هموطنان در پایگاه‌های امداد و نجات، اورژانس و ایستگاه‌های آتش‌نشانی هم به ارائه خدمات به شهروندان می‌پردازند.

وی با دعوت از همه علاقه‌مندان برای مشارکت در این طرح، گفت: علاقه‌مندان به شرکت در این طرح می‌توانند کلمه «یلدانه» و نام شهرستان خود را به شماره ۳۰۰۰۲۱۴۷ پیامک کنند تا داوطلبان هلال‌احمر با آنها تماس گرفته و هماهنگی حضور را انجام دهند.

مدیرکل جمعیت هلال احمر گیلان تصریح کزد:هماهنگی‌های متعددی با حوزه‌های داخلی و سازمان‌های مردم نهاد برای هم افزایی و تقویت طرح «یلدانه» انجام شده است.

وی با بیان اینکه امیدواریم جمعیت هلال احمر با اجرای این طرح موجب تسکین آلام افراد کم برخوردار در یلدا باشد، خاطرنشان کرد: حافظ خوانی، اجرای برنامه‌های متنوع و شاد و همچنین تکریم و دلجویی از سالمندان و بیماران از دستاوردهای اجرای یلدانه توسط داوطلبان بود.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه