مهدی حسین نژادی
به مدت ۱۰ روز؛

نمایش کمدی «ازدواج لاکچری» در آستارا به روی صحنه رفت+تصاویر

نمایش کمدی «ازدواج لاکچری» به نویسندگی و کارگردانی «منصور سفیدگر» در شهرستان مرزی آستارا به روی صحنه رفت.

نمایش کمدی «ازدواج لاکچری» در آستارا به روی صحنه رفت+تصاویر

به گزارش ۸دی، نمایش کمدی «ازدواج لاکچری» کاری از گروه هنری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی آستارا با نگاهی به مسائل و مشکلات موجود اقتصادی و اجتماعی در جامعه و همچنین مباحثی نظیر بیکاری، ازدواج و طلاق و آسیب های فضای مجازی با زبان تأثیرگذار طنز در شهرستان مرزی آستارا به روی صحنه رفت.

نویسنده و کارگردان نمایش کمدی « ازدواج لاکچری» منصور سفیدگر از پیشکسوتان نقالی و سیاه بازی کشور است و این نمایش با هنرمندی هنرمندان خوش ذوق آستارایی در سینما دریای آستارا و با همکاری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی این شهرستان به روی صحنه رفته و با استقبال مردم مرزنشین آستارا مواجه شده است.

نمایش کمدی فوق هفتمین فعالیت منصور سفیدگر به عنوان نویسنده و کارگردان در عرصه هنر طنز و نمایش بوده و اجرای هنری بازیگران به زبان های فارسی و آذری و طراحی صحنه از نقاط قوت این نمایش کمدی است.

آرش قربان پور، شایان گل محمدی، پژمان مرتضوی، حامد ابراهیمی، امین نعمانی، علیرضا پیرزاده، حدیث عاطفی، حدیث گلی نژاد، صبا سبلانی و سوین رضایی در این نمایش و در دو پرده هنرنمایی می کنند.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی آستارا در حاشیه این نمایش، با بیان اینکه ۴۰۰ هنرمند زیر نظر انجمن های هنری این اداره ساماندهی و در سطح شهرستان آستارا فعالیت می کنند، اظهارکرد: تماشاگران بزرگترین سرمایه هنرمندان تئاتر و نمایش های کمدی و طنز محسوب می شوند. شاپور تشرینی، افزود: مخاطبان سرمایه هنرمندان نمایش‌های کمدی در شهرستان آستارا هستند که با استقبال از تمامی نمایش‌ها انگیزه مضاعفی برای هنرمندان ایجاد می کنند.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
مددخواه
بسیار عالی ممنون از آقا ارش قربانپور
در حاشیه