ساخت یک باب منزلی مسکونی به همت گروه جهادی شهید اصغری‌خواه در سیاه‌گلوندان رشت

مسئول جهاد سازندگی بسیج دانشجویی دانشگاه‌های گیلان گفت: به همت گروه جهادی شهید اصغری‌خواه دانشگاه جامع علمی و کاربردی گیلان و ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) خانه بانوی گیلانی که تخریب شده بود، ساخته شد.

ساخت  یک باب منزلی مسکونی به همت گروه جهادی شهید اصغری‌خواه در سیاه‌گلوندان رشت
به گزارش ۸دی؛‌سید محمد حسین جعفری، مسئول جهاد سازندگی بسیج دانشجویی دانشگاه‌های گیلان گفت: به همت گروه جهادی بسیج دانشجویی دانشگاه جامع علمی و کاربردی گیلان و ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) در منطقه سیاه‌گلوندان شهرستان رشت، خانه بانوی گیلانی که تخریب شده بود ساخته شد.
جعفری مطرح کرد: در احداث این مسکن در مجموع ۱۲ نفر از اعضای جهادی شهید اصغری‌خواه با ۱۸۶ ساعت فعالیت مستمر کار را به پایان رساندند.
مسئول جهاد سازندگی بسیج دانشجویی دانشگاه‌های گیلان تاکید کرد: بسیج دانشجویی در مجموعه اقدامات جهادی خود در سال ۹۸ در حوزه عمرانی با محوریت ساخت مسکن محرومان، پروژه‌های آب‌رسانی و به‌سازی مدارس فعالیت می‌کند.
وی ابراز کرد: در حوزه بهداشت و درمان هم خدمات ویزیت رایگان انجام می‌شود همچنین در زمینه اقتصادی تمرکز بر روی زیست‌بوم‌های اقتصادی استان گیلان در حوزه‌های بازاریابی، ترویج و تولید توسط دانشجویان جهادی در حال انجام است

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه