هشت دی گزارش می دهد؛

از حضور سیاسیون تالش، انزلی و آستارا تا ثبت نام چهره ها در حوزه رشت + تصاویر

سومین روز ثبت نام داوطلبان انتخابات مجلس یازدهم با حضور چند چهره شناخته شده همراه شد.

از حضور سیاسیون تالش، انزلی و آستارا تا ثبت نام چهره ها در حوزه رشت + تصاویر

به گزارش هشت دی، سومین روز ثبت نام داوطلبان یازدهمین دوره انتخابات مجلس در شهرستان های استان گیلان با حضور چند چهره شاخص همراه بود.

در انزلی حضور احمد دنیامالی که سوابق بسیاری از جمله حضور در شورای شهر تهران و ریاست هیئت مدیره باشگاه ملوان را برعهده دارد نگاه ها را به خود جلب نمود.

فرمانداری رشت هم روز شلوغی پشت سر گذاشت و سیدمحمد احمدی از چهره های سیاسی که پیش از این معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری گیلان بود و پیشتر فرماندار چند شهرستان استان بود از جمله افرادی بود که داوطلب حضور در انتخابات شد.

 

همچنین حجت الاسلام سیدرضا مطهری  استاد حوزه و دانشگاه، رئیس سازمان تبلیغات اسلامی آستانه و رئیس شورای هیئت های مذهبی شهرستان رشت که در دوره قبل انتخابات مجلس نیز کاندیدا شده بود در فرمانداری رشت حضور یافت.

مجید دلاور یکی دیگر از پزشکانی بود که در یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی از حوزه رشت ثبت نام کرد.

محمد حسین زیبایی از داوطلبان دوره قبل رشت نیز با حضور در فرمانداری داوطلب حضور در انتخابات شد.

 

سومین روز ثبت نام از داوطلبان یازدهمین دوره انتخابات در تالش با حضور سه چهره آشنا همراه بود به گونه ای که سید سعید صفوی که عضو هیت علمی دانشگاه آزاد فارس و دارای دکترای مهندس شیمی است برای انتخابات ثبت نام کرد.

 

 

شهرام شیرعلی نیا  نیز یکی دیگر از داوطلبان انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی یبود که در فرمانداری تالش حضور یافت و در دوره قبل نیز بخت خود را امتحان کرده بود.

 

 

علاوه بر این سیدعلی حسینی خطبه سرا که او نیز کاندیدای دوره قبلی مجلس بود داوطلب حضور در مجلس یازدهم شد.

 

در آستارا نیز شاپور مرحبا نماینده ادوار گذشته این شهرستان با حضور در فرمانداری جهت ثبت نام و شرکت در رقابت اسفند ۹۸ حضور یافت.

 

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه