لیگ دسته دوم فوتبال؛

برد خانگی تیم شهرداری آستارا، گل باران شدن شهرداری فومن دراهواز !

تیم فوتبال شهرداری آستارا برابر تیم کارون اروند خرمشهر پیروز شد ؛ شهرداری فومن در اهواز گل باران شد.

برد خانگی تیم شهرداری آستارا، گل باران شدن شهرداری فومن دراهواز !
به گزارش ۸دی؛ در هفته دهم رقابت های گروه اول لیگ دسته دوم فوتبال کشور، تیم شهرداری آستارا عصر امروز در ورزشگاه وحدت این شهر برابر تیم کارون اروند خرمشهر ۲ بر یک به برتری رسید.

تیم فوتبال شهرداری آستارا در دهمین هفته از مسابقات لیگ دسته دوم کشور، با نتیجه دو بر یک کارون اروند خرمشهر را شکست داد. این دیدار که عصر یکشنبه با حضور تماشاگران پرشور آستارایی در ورزشگاه وحدت آستارا برگزار شد، با دو گل ابراهیم بزرگی و سید علی یحیی زاده به ترتیب در دقایق ۶ و ۱۳ بازی و پیروزی یاران حسن اشجاری همراه بود.

تیم فوتبال شهرداری آستارا در مقابل تیم کارون اروند خرمشهر از همان دقایق ابتدایی کاملا هجومی بازی کرد و بارها دروازه تیم مهمان جنوبی را به خطر انداخت.

تک گل تیم فوتبال کارون اروند خرمشهر را علی جراح در دقیقه ۲۱ بازی به ثمر رساند. شهرداری آستارا با این نتیجه در جدول مسابقات لیگ دسته دوم فوتبال باشگاه های کشور از ۱۰ بازی با شش برد و یک مساوی و سه شکست، ۱۹ امتیازی شده و در رتبه سوم جدول رده بندی لیگ دسته دوم فوتبال باشگاه های کشور قرار دارد.

در مسابقات لیگ دسته دوم کشور، ۲۸ تیم در قالب ۲ گروه ۱۴ تیمی رقابت می کنند و شهرداری آستارا برای نخستین بار در این رقابت ها حضور دارد.

تیم شهرداری فومن دیگر نماینده گیلان نیز در لیگ دسته دوم فوتبال کشور با ۴ گل مغلوب میزبانش تیم فولاد نوین اهواز شد.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه