فرماندار آستارا: گرانفروشی به بهانه اصلاح قیمت بنزین پیگرد دارد

فرماندار آستارا گفت: سهمیه‌بندی و اصلاح قیمت بنزین نباید بهانه‌ای برای گرانفروشی کالاها و خدمات باشد و با موارد تخلف، با جدیت برخورد خواهد شد.

فرماندار آستارا: گرانفروشی به بهانه اصلاح قیمت بنزین پیگرد دارد

به گزارش ۸دی؛ حسن رستم زاد روز شنبه در جلسه ستاد تنظیم بازار در فرمانداری آستارا افزود: قیمت بنزین، مطابق تصمیم‌ سران قوا افزایش یافته است و مدیران سازمان‌های دولتی و غیردولتی در اجرای این طرح همکاری کنند.

وی اظهار کرد: در این رابطه همه دستگاه‌های نظارتی و قضایی باید با متخلفان برخورد کنند و در این راستا منافع ملی اهمیت دارد و کسی نباید به دلیل افزایش قیمت بنزین، سوء استفاده کند.

وی بیان کرد: نظارت بر نرخ حمل و نقل، نان و کالاهای اساسی باید توسط بازرسان اتاق اصناف و صمت تشدید شود و مردم، تخلفات مربوط به گرانفروشی را با تلفن ۱۲۴ اطلاع دهند.

رستم زاد گفت: منابع حاصل از اصلاح قیمت و سهمیه بندی بنزین، به زودی بین ۱۸ میلیون خانوار ایرانی توزیع و باعث توسعه عدالت اجتماعی خواهد شد.

رئیس شرکت پخش فرآورده های نفتی آستارا نیز در این جلسه بیان کرد: ظرفیت مخازن بنزین در جایگاه های این شهرستان، ۹۶ هزار لیتر است و مشکلی در تامین بنزین وجود ندارد.

محمد علیاری افزود: سوخت خودروهای بین راهی بر اساس تعداد تردد و ارائه بارنامه به شرکت مسافربری تعلق می گیرد و شش جایگاه سوخت مایع و پنج جایگاه سی ان جی فعال است و بر نحوه خدمات آنها نظارت می شود.

شهرستان آستارا با ۹۱ هزار نفر جمعیت و پنج هزار واحد صنفی در غرب استان گیلان و همسایگی جمهوری آذربایجان قرار دارد.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه