دومین باخت تیم ملی والیبال مقابل آمریکا/ شاگردان کواچ یک ست هم نگرفتند

تیم ملی والیبال که برای برگزاری چند دیدار تدارکاتی راهی آمریکا شده است در دومین بازی خود نتیجه را مقابل قهرمان لیگ جهانی واگذار کرد تا هر دو بازی ابتدایی خود را برابر این تیم واگذار کند.

دومین باخت تیم ملی والیبال مقابل آمریکا/ شاگردان کواچ یک ست هم نگرفتند

به گزارش ۸دی نیوز به نقل از  مهر، تیم‌های ملی والیبال آمریکا و ایران دومین دیدار تدارکاتی خود را صبح امروز به وقت تهران برگزار کردند که در پایان تیم آمریکا با حساب ۳ بر صفر به پیروزی دست یافت. در این مسابقه که در شهر لس آنجلس برگزار شد قهرمان سال ۲۰۱۴ لیگ جهانی در سه ست متوالی با امتیازات ۲۵ بر ۲۳، ۲۵ بر ۲۲ و ۲۵ بر ۲۱ به برتری دست یافت.

اسلوبودان کواچ سرمربی تیم ملی ایران در این بازی از محمد موسوی، شهرام محمودی، پوریا فیاضی، سامان فائزی، علیرضا مباشری، مهدی مهدوی و فرهاد ظریف(لیبرو) در ترکیب اولیه استفاده کرد. تیم ایران در نخستین بازی خود برابر این تیم نتیجه را ۳ بر یک واگذار کرده بود.

این سومین باخت متوالی تیم ملی ایران برابر آمریکا در ماه‌های اخیر بوده است. تیم کشورمان در مرحله نیمه نهایی لیگ جهانی نیز ۳ بر صفر شکست خورده بود. آمریکا در لیگ جهانی ۲۰۱۴ عنوان قهرمانی را کسب کرد و تیم ایران نیز چهارم شد. قرار است این دو تیم در روزهای آینده دو دیدار دیگر برگزار کنند.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه