نماینده ولی فقیه گیلان:

ساماندهی زیربناهای تربیتی جامعه الزامی است

نماینده ولی فقیه گیلان با تأکید بر ساماندهی زیربناهای تربیتی جامعه، گفت: برنامه‌هایی برای ساماندهی زیربناهای تربیتی در گیلان داریم و این برنامه‌ها از مهدکودک‌ها و پیش‌دبستانی‌ها باید انجام شود

ساماندهی زیربناهای تربیتی جامعه الزامی است

به گزارش ۸دی، آیت‌الله رسول فلاحتی سه شنبه در دیدار با حجت‌الاسلام‌والمسلمین محمدجواد حاج علی‌اکبری رئیس شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه با اشاره به تحولات خوب‌صورت گرفته با حضور حجت‌الاسلام‌والمسلمین حاج علی‌اکبری در رأس شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه اظهار داشت: با توجه به تماس‌هایی که با ائمه جمعه در نقاط مختلف داریم، نشان می‌دهد تلاش حجت‌الاسلام‌والمسلمین حاج علی‌اکبری معطوف ایجاد ساماندهی جدید است.

نماینده ولی فقیه گیلان گفت: انتصاب حجت‌الاسلام‌والمسلمین حاج علی‌اکبری به‌عنوان امام‌جمعه موقت تهران توسط مقام معظم رهبری سبب ایجاد نشاط بین جوانان و حضور بیشتر آنان در نماز جمعه شده است.

آیت الله فلاحتی با اشاره به ناراحتی مقام معظم رهبری از فتنه سال ۸۸ تصریح کرد: فتنه سال ۸۸، عزت ملت ایران در پیروزی جنگ ۳۳ روزه حزب‌الله لبنان علیه رژیم صهیونیستی را تحت شعاع قرار داد.

وی وجود آرامش و دوری از التهاب در جامعه را موجب به سرانجام رسیدن امور در جامعه و همچنین فعالیت ستاد امربه‌معروف و نهی از منکر گیلان، افزود: طرح‌های این ستاد به‌طور منسجم اجرا می‌شود به‌طوری‌که مرکز خواستار دریافت این طرح‌ها، برای اجرا در دیگر استان‌ها شده است.

نماینده ولی فقیه گیلان با بیان اینکه وجود پسماند یکی از معضلات بزرگ استان است، اذعان داشت: در سفر رئیس‌جمهوری به گیلان موضوع بیان شد امیدواریم برای حل این مشکل بصورت دقیق و اساسی اقدامی صورت گیرد.

آیت الله فلاحتی با اشاره به ورود روزانه ۸۵۰ تن زباله به محل دفن پسماند سراوان رشت ، عنوان کرد: شیرابه پسماند زباله‌ها، وارد رودخانه‌های شهر رشت می‌شود و آسیب‌های زیست‌محیطی را به همراه دارد.

وی با تأکید بر ساماندهی زیربناهای تربیتی جامعه تصریح کرد: برنامه‌هایی برای ساماندهی زیربناهای تربیتی در گیلان داریم و این برنامه‌ها از مهدکودک‌ها و پیش‌دبستانی‌ها باید انجام شود

*به لزوم تقویت همدلی و وحدت در جامعه تاکید کرد

همچنین رئیس شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه کشور حضور خود در گیلان را برای تقدیر از تلاش مسئولین استان عنوان کرد و افزود: از مسئولین و متولیان به خاطر محبت‌ها و همت‌هایی که در پیشبرد مقاصد و اهداف انقلاب داشتند، قدردانی می‌کنیم.

حجت‌الاسلام محمدجواد حاج علی‌اکبری با بیان اینکه خوشحالیم با حضور نماینده جدید رهبری شاهد تحولات خیلی خوبی در گیلان هستیم، تصریح کرد: حضور بانشاط، با طراوت و باصفای آیت‌الله فلاحتی و اجرای برنامه‌های خوبی که برای اجرا دارند، شاهد یک احساس خوب، امید مضاعف و طراوت در بین مردم هستیم.

رئیس شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه کشور با تأکید بر لزوم تقویت همدلی و وحدت در جامعه اظهارداشت: امیدواریم باهمت نماینده ولی‌فقیه در گیلان و دیگر مسئولین استان، گیلان بتواند روزهای بسیار بهتری را شاهد باشد و امیدی که در فضای عمومی ایجادشده، به نقطه مطلوب برسد.

*برای شکوفایی اقتصاد جامعه نیازمند همکاری ائمه جمعه هستیم
همچنین استاندار گیلان با تبریک ولادت باسعادت نبی مکرم اسلام حضرت محمد مصطفی (ص) و امام صادق (ع) اظهارداشت: از حضور ارزشمند حجت‌الاسلام‌والمسلمین حاج علی‌اکبری در گیلان قدرشناسی می‌کنیم.

ارسلان زارع با قدردانی از حضور شایسته آیت‌الله رسول فلاحتی در رأس فعالیت‌های فرهنگی و اجتماعی گیلان گفت: در سالی که تأکید رهبر معظم انقلاب بر رونق تولید است، برای شکوفایی اقتصاد جامعه، استان و کشور نیازمند همکاری ائمه جمعه و تمام تریبون داران بخش‌های فرهنگی و اجتماعی هستیم.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه