فرمانده سپاه ناحیه انزلی در گفتگو با 8دی:

” ۱۳ آبان” نقطه عطفی در تاریخ انقلاب اسلامی است

فرمانده سپاه ناحیه انزلی گفت: “۱۳ آبان” نقطه عطفی در تاریخ انقلاب اسلامی است.

” ۱۳ آبان” نقطه عطفی در تاریخ انقلاب اسلامی است

“مهدی صفاتی” فرمانده سپاه ناحیه انزلی در گفتگو با ۸دی با گرامیداشت روز ملی مبارزه با استکبار، اظهار کرد: حوادث و اتفاقاتی که در ۱۳ آبان در تاریخ و سپهر سیاسی و اجتماعی ایران رخ داده، هرکدام نقطه عطفی در تاریخ انقلاب اسلامی است.

وی افزود: تبعید امام خمینی(ره) به ترکیه در ۱۳ آبان ۱۳۴۳، ۱۳ آبان ۱۳۵۷ که روز دانش‌آموز نام گرفت و تسخیر لانه جاسوسی در ۱۳ آبان ۱۳۵۸ عنوان این سه واقعه تاریخی است.

فرمانده سپاه ناحیه انزلی با بیان اینکه ۱۳ آبان نماد استکبار ستیزی است گفت: حضور گسترده مردم در این روز با وجود تبلیغات جهانی علیه نظام مقدس اسلامی، یادآور عمق پیوند بین مردم و انقلاب است.

صفاتی پیوند میان انقلاب و مردم را ناگستنی توصیف کرد و گفت: علی رغم تلاش های دشمنان در ناامید کردن مردم، مردم انزلی بارها ثابت کرده اند که انقلاب و نظام را از خودشان می دانند و همواره پشتیبان انقلاب و رهبری معظم هستند.‌

وی حضور گسترده مردم بخصوص جوانان و نوجوانان در راهپیمایی ۱۳آبان را  مهم دانست و تصریح کرد: حضور مردم علاوه بر بیعت با امام، رهبری و شهدا، تمامی نقشه های استکبار و در رأس آن آمریکای جهانخوار و همدستان منطقه اش را نقش بر آب خواهد کرد.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه