فرماندار صومعه‌سرا: در قبال مردم مسئول هستیم و باید پاسخگوی مشکلات مردم باشیم

فرماندار صومعه‌سرا با بیان اینکه باید موقعیت‌ها را در نظر گرفت گفت: از زمان پذیرش مسئولیت، در قبال مردم مسئول هستیم و باید پاسخگوی مشکلات آنان باشیم.

فرماندار صومعه‌سرا: در قبال مردم مسئول هستیم و باید پاسخگوی مشکلات مردم باشیم

به گزارش ۸دی، سیدجلال سیدمحمدی فرماندار شهرستان صومعه‌سرا صبح امروز در جلسه ستاد مدیریت بحران این شهر ضمن قدردانی از مسئولین جهت مجموعه اقدامات صورت گرفته در سطح شهرستان بعد از سیل اخیر اظهار کرد: صومعه‌سرا در خصوص سیلاب، حادثه خیز است و با کوچکترین بارندگی دچار سیلاب می‌شود.

سیدمحمدی با بیان اینکه لایروبی و ساماندهی رودخانه‌ها یکی از راه‌های کاهش خطرات سیل است افزود: برای رسیدن به موفقیت و نتیجه، کلیه دستگاه‌ها باید در کنار هم و به صورت تیمی در خصوص لایروبی و ساماندهی رودخانه‌ها عمل کنند.

فرماندار صومعه‌سرا با بیان اینکه باید در راستای کاهش خسارات تلاش کرد ادامه داد: ما موظفیم بدون توجه به مسائل و مشکلات و فراتر از حد توان خدمات ارائه دهیم.

وی با بیان اینکه انتظار می رود در راستای تقویت هم‌افزایی حرکت کنیم خاطرنشان کرد: باید در جهت کاهش مشکلات تلاش کنیم.

سیدمحمدی با بیان اینکه باید موقعیت‌ها را در نظر گرفت گفت: از زمان پذیرش مسئولیت، در قبال مردم مسئول هستیم و باید پاسخگوی مشکلات مردم باشیم.

فرماندار صومعه‌سرا با بیان اینکه وظیفه ما خدمت بی‌منت به مردم است،‌ تصریح کرد: لازم است اقدامات پیشگیرانه را برای جلوگیری از بروز مشکلات انجام دهیم و همواره از آمادگی کامل برای مقابله برخوردار باشیم.

وی با تاکید بر ضرورت بروزرسانی تجهیزات وامکانات در خصوص لایروبی رودخانه‌ها، اذعان کرد: اولویت ما در بحث لایروبی و ساماندهی، رودخانه‌هایی است که خطرآفرین شناسایی شده‌اند.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه