فروش «امروز» به ۲۵۰ میلیون تومان رسید

فیلم سینمایی «امروز» که از روز چهارشنبه اول مردادماه در سینماهای کشور اکران شده است، به فروش ۲۵۰ میلیون تومانی رسید.

فروش «امروز» به ۲۵۰ میلیون تومان رسید

به گزارش ۸دی نیوز به نقل از مهر، فروش فیلم «امروز» فقط در سینماهای تهارن در عرض ۱۳ روز معادل ۲۵۰ میلیون تومان بوده است. فروش این فیلم در روز شنبه ۱۱ مرداد ۱۱ میلیون ۷۰۰  هزار تومان، یک شنبه ۱۲ مرداد، ۱۱ میلیون ۵۰۰ هزار تومان  و دوشنبه ۱۳ مرداد معادل ۱۱ میلیون تومان بود .

فیلم «امروز» در تهران به سر گروهی سینما استقلال و در سینماهای آزادی، استقلال، مرکزی، پردیس ملت، سمر قند، پردیس زندگی، ماندانا، شکوفه، سپیده، فرهنگ، اریکه ایرانیان،جوان و ایران آغاز شده است و اکران گسترده آن در شهرستانها نیز در سینماهای هویزه و سیمرغ در مشهد مقدس و سالنهای سینمایی در اصفهان، کرج، اهواز، سنندج، کاشان، تبریز، یزد آغاز می شود.

همچنین روز چهارشنبه ۱۵ مرداد ماه نشست نقد و بررسی این فیلم در فرهنگسرای نیاوران برگزار این می شود. در این نشست که راس ساعت ۱۸:۳۰ با حضور محمدرضا مقدسیان به عنوان منتقد برگزار می شود، کارگردان و بازیگران این فیلم سینمایی نیز حضور دارند. حضور برای علاقه مندان در این جلسه آزاد است.

« امروز» عنوان آخرین ساخته رضا میر‌کریمی است که اولین همکاری وی با پرویز پرستویی هم به شمار می‌رود. این فیلم بر اساس طرحی از رضا میر کریمی است و فیلمنامه‌ آن را شادمهر راستین و رضا میر کریمی نوشته‌اند.

در این فیلم پرویز پرستویی، سهیلا گلستانی، شبنم مقدمی، حسام محمودی، اشکان جنابی، آسیه ضیایی، آوا شریفی، مدیا ذاکری، روزبه حصاری، امیر کربلایی، مرتضی آقا حسینی، مهتاب کُرکوندی، امین م‌ری، شهلا نَدری، شیرین فرخنده‌نژاد، سجاد تابش، مرجان قمری، مهناز میرزایی، نیوشا گودرزی، علی‌اصغر کُردبچه، عباس موسوی، گیتی قاسمی، مریم توکلی، امیر یوسفی و مهناز میرزایی بازی می‌کنند.

در خلاصه داستان امروز آمده است: یونس راننده تاکسی کهنه‌ کار در پایان یک روزِ کاری به زن جوانی کمک می‌کند تا به بیمارستان برسد. غافل از اینکه در بیمارستان اتفاقات زیادی در انتظارِ اوست.

فیلم سینمایی امروز توسط شرکت سینمایی نور تابان پخش می‌شود

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه