دستگیری سارقان حرفه‌ای سیم برق و کابل مخابراتی در آستانه‌اشرفیه

فرمانده انتظامی آستانه‌اشرفیه از دستگیری سارقان حرفه‌ای سیم و کابل و تجهیزات مخابراتی حین سرقت به همراه آلات و ادوات مربوطه در این شهرستان خبر داد.

دستگیری سارقان حرفه‌ای سیم برق و کابل مخابراتی در آستانه‌اشرفیه

به گزارش هشت دی،سرهنگ “عیسی روشن قلب” در تشریح جزئیات این خبر گفت: ماموران انتظامی حین گشت زنی دو نفر را که در حال قطع کردن سیم برق و کابل مخابراتی بودند را دستگیر و به همراه آلات و ادوات به مقر انتظامی انتقال دادند.
این مقام انتظامی با اشاره به اینکه متهمان ۳۰و۳۲ ساله در بررسی فنی پلیس به ۸ فقره سرقت سیم برق و کابل و تجهیزات مخابراتی در حدود ۶۰۰ متر در سطح شهرستان آستانه‌اشرفیه اعتراف کردند افزود: متهمان اموال سرقتی را در یکی از شهرهای همجوار به فروش می‌رساند که هماهنگی‌های قضائی برای دستگیری مالخر ادامه داد.
وی با بیان اینکه در بررسی‌های به عمل آمده دو متهم دستگیر شده از سارقان سابقه دار و دارای سابقه متعدد سرقت هستند تصریح کرد: متهمان با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شدند.
سرهنگ روشن قلب در خاتمه با بیان اینکه موضوع سرقت به دلیل تبعات منفی آن در جامعه که باعث پایین آمدن سطح احساس امنیت می‌شود از شهروندان خواست، در صورت مشاهده هرگونه مورد مشکوک مراتب را بدون فوت وقت به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اعلام کنند.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه