فرمانده نیروی انتظامی استان گیلان:

بهره‌مندی از پشتوانه مردمی پلیس ایران را از پلیس کشورهای جهان متفاوت کرده است/ ناجا و قوه قضائیه در کنار هم علیه فساد

فرمانده نیروی انتظامی استان گیلان با بیان اینکه تمام آحاد جامعه با پلیس در ارتباط بوده و مردم، ناجا را نماد حاکمیت می‌دانند، افزود: داشتن ایمان، بصیرت و بهره‌مندی از پشتوانه مردمی ویژگی‌های مهمی است که پلیس ایران را با پلیس کشورهای جهان متفاوت کرده است.

بهره‌مندی از پشتوانه مردمی پلیس ایران را از پلیس کشورهای جهان متفاوت کرده است/ ناجا و قوه قضائیه در کنار هم علیه فساد

به گزارش هشت دی سردار محمدرضا اسحاقی در سخنان پیش از خطبه نماز جمعه این هفته ضمن گرامیداشت هفته ناجا با بیان اینکه مردم باید با حفظ هوشیاری و رعایت قوانین و  مقررات خادمان خود را در حفظ امنیت یاری دهند اظهار کرد: نیروی انتظامی با بهره‌گیری از نیروهای توانمند، برای شکوفایی و سربلندی نظام مقدس جمهوری اسلامی پا در عرصه شهادت نهاده و از هیچ تلاشی فروگذار نمی‌کند.

فرمانده نیروی انتظامی گیلان با اشاره به شعار «پلیس هوشمند امین مردم» افزود: همکاری مردم با پلیس باعث شکوفایی، بالندگی و حفظ امنیت بیشتر در استان و کشور خواهد شد.

وی با تأکید بر اهمیت امنیت به سبب ارزش آن به‌عنوان مهم‌ترین نعمت الهی گفت: نعمت امنیت گواراترین نعمت بشر از نگاه روایات است و پلیس دخیل در ایجاد و حفظ امنیت بوده و نام امنیت با نام پلیس در تمام جهان طنین‌انداز است.

فرمانده نیروی انتظامی استان گیلان با اشاره به جایگاه ناجا در حفظ امنیت و صیانت از جان و مال مردم بیان کرد: نیروی انتظامی جمهوری اسلامی در به‌کارگیری ظرفیت‌های میان برد در راستای دستیابی به پیشرفت و نیل به  دستیابی نیروی در طراز جمهوری اسلامی، متناسب با اصول و آموزه‌های اسلامی همراه با تخصص و مهارت ویژه در راستای صیانت از جان و مال مردم پیشرو است.

وی با بیان اینکه مبارزه با ناامنی در حوزه‌های مختلف فرهنگی اجتماعی، سیاسی و سایبری از فعالیت‌های مهم نیروی انتظامی است، گفت: بنا به فرموده رهبر معظم انقلاب، نیروی انتظامی تحرک خوبی داشته و جلو رفته است، ازاین‌رو؛ ناجا برای رساندن این سازمان به نقطه طراز جمهوری اسلامی باید بدون توقف به انتظارات نظام، رهبر و مردم در ابعاد ساختاری، انسانی، ابزاری، اخلاقی و رفتاری پاسخ مثبت دهد.

اسحاقی با بیان اینکه ارتقای معرفت دینی، روحیه ولایت مداری، شایسته‌سالاری با رویکرد جوان‌گرایی از برنامه‌های مهم نیروی انتظامی است، افزود: توسعه و ارتقای آمادگی و توان عملیاتی، مقابله با قاچاق، مبارزه با مواد مخدر، مبارزه با سرقت‌های کلان، کاهش تصادفات و تلفات جانی، پیش‌بینی، پیشگیری و مبارزه با فساد اخلاقی، توسعه و ارتقای آموزش‌های فردی و گروهی، ارتقای خدمات معیشتی و مبارزه با خرید و حمل سلاح  در دستور کار ناجا قرار دارد.

فرمانده نیروی انتظامی استان گیلان با اشاره به جوانب مختلف مبارزه نیروی انتظامی در راستای ایجاد امنیت و صیانت از جان و مال مردم تصریح کرد: ناجا با ایستادگی و مقابله با تهاجم فرهنگی دشمن، مبارزه با قاچاق در راستای اهداف رهبر کبیر انقلاب و با رهنمودهای فرماندهی کل قوا با تمام توان در مقابله با فساد در کنار حاکمیت و قوه قضائیه قرار دارد و اهدای خون شهدای عزیز ناجا در تأمین امنیت، نشان از جدیت ناجا در تأمین امنیت جامعه اسلامی است.

اسحاقی با بیان اینکه تمام آحاد جامعه با پلیس در ارتباط بوده و مردم، ناجا را نماد حاکمیت می‌دانند، افزود: داشتن ایمان، بصیرت و بهره‌مندی از پشتوانه مردمی ویژگی‌های مهمی است که پلیس ایران را با پلیس کشورهای جهان متفاوت کرده است.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه