شاهین رودسر در جام باشگاه‌های جهان به میدان می‌رود

مدیرعامل تیم فوتبال ساحلی شاهین رودسر از حضور این تیم در رقابت‌های فوتبال ساحلی جام باشگاه‌های جهان خبر داد.

شاهین رودسر در جام باشگاه‌های جهان به میدان می‌رود

به گزارش هشت دی،حسین زالفی در رودسر با اشاره به کسب مقام پنجمی شاهین رودسر در رقابت‌های لیگ برتر فوتبال ساحلی فصل ۹۸-۹۹ اظهار کرد: شاهین با تیمی بومی و جوان در رقابت‌های لیگ برتر شرکت کرد و با کسب ۳۰ امتیاز در مکان پنجم جدول ایستاد.

وی با بیان اینکه دو تیم از کشورمان در رقابت‌های فوتبال ساحلی باشگاه‌های جهان حضور پیدا می‌کند، افزود: تیم‌های یزد و شاهین رودسر نمایندگان کشورمان در این رقابت‌ها بوده و از اعتبار فوتبال ساحلی کشورمان دفاع می‌کنند.

مدیرعامل باشگاه شاهین رودسر با اشاره به حفظ اسکلت این تیم برای حضور در رقابت‌های جام باشگاه‌های جهان بیان کرد: با تلفیقی از بازیکنان شاهین و بهترین بازیکنان لیگ وارد عرصه جام باشگاه‌های جهان می‌شویم، هدفمان حضور مقتدرانه در این رقابت‌ها بوده و از پتانسیل لیگ استفاده می‌کنیم.

زالفی از حضور کاپیتان رودسری تیم ملی فوتبال ساحلی در تیم شاهین رودسر خبر داد و افزود: محمد احمدزاده یکی از کاندیداهای بهترین بازیکن فوتبال ساحلی جهان در سال ۲۰۱۹ است و در لیگ روسیه توپ می‌زند، موحد محمدپور دیگر بازیکنی است که علی‌رغم توافق با باشگاه آلمانی، از حضور در این باشگاه انصراف داده و تیم شاهین را در رقابت‌های باشگاه‌های جهان همراهی می‌کند.

وی خواستار حمایت مسؤولین شهری و استانی از نماینده کشورمان در رقابت‌های جام باشگاه‌های جهان شد و افزود: باشگاه شاهین رودسر خصوصی بوده و با حمایت مسؤولین، نمایش بهتری در معتبرترین جام باشگاهی جهان به نمایش می‌گذاریم.

نخستین دوره رسمی مسابقات فوتبال ساحلی جام باشگاه‌های جهان (World winners cup) با حضور تیم‌های مطرح دنیا در تاریخ ۲۹ مهرماه تا پنجم آبان ماه به میزبانی شهر «آنالیا» در کشور ترکیه برگزار می‌شود، جایزه قهرمان این رقابت‌ها ۴۰ هزار دلار است.

منبع: فارس

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه