سرپرست فرمانداری فومن:

نیمی از تصادفات شهرستان فومن مربوط به جاده ماسوله است

سرپرست فرمانداری فومن گفت: علت ۵۰ درصد از تصادفات جاده ای شهرستان فومن مربوط به جاده ماسوله است.

به گزارش۸دی، حمید رضایی در جلسه شورای ترافیک شهرستان فومن با اشاره به اینکه آمارهای دریافتی نشان می دهد ۵۰ درصد از تصادفات و خسارات جاده ای شهرستان در مسیر جاده فومن به ماسوله است، گفت: اقدامات لازم جهت کاهش تصادفات و تلافات این جاده در دستور کار قرار گیرد.

وی با بیان اینکه در روزهای پایانی فصل تابستان، شهرستان فومن میزبان حضور پرشمار گردشگران بوده است، افزود: اقدامات صورت گرفته لازم جهت افزایش ایمنی جاده ای برای شهروندان و مسافران در منطقه گردشکری فومن شایسته تقدیر است.

سرپرست فرمانداری فومن بر اجرای اقدامات فرهنگی جهت کاهش تخلقات و تصادفات جاده ای تاکید کرد و گفت: بالغ بر ۲۰مدرسه ابتدایی در مسیر راه های جاده ای قرار دارند که باید مورد آموزش های لازم قرار بگیرند.

وی تصریح کرد: اهدای کلاه ایمنی و آموزش موتورسواران در بخش سردار جنگل از جمله اقدامات موثر در کاهش تصادفات این منطقه بوده است.

رضایی با بیان اینکه عدم رعایت سرعت مجاز از مهم ترین عامل تصادفات جاده ای در منطقه ماسوله است، اظهار کرد: نصب سرعت گیر در نقاط مشخص به رفع این معضل کمک خواهد کرد.

سرپرست فرمانداری فومن با تاکید بر اینکه اعضای شورای ترافیک در جهت کاهش خسارات و تصادفات تصمیم گیری می کند، ادامه داد: هر نقطه ای که نیاز به نصب سرعت گیر دارد باید با رعایت نکات قانونی در دستور کار قرار گیرد.

رضایی به بی توجهی برخی از اعضا شورای ترافیک شهرستان به مصوبات این شورا اشاره کرد و افزود: بسیاری از مشکلات ترافیکی در فومن به علت عدم اجرای وظایف قانونی توسط برخی از ادارات است.

سرپرست فرمانداری فومن، اتلاف وقت شهروندان را در ترافیک مصداق بارز نقض حقوق شهروندی دانست و گفت: نصب علایم هشدار دهنده، زیباسازی فضای شهری و ساماندهی ایستگاه تاکسی شهرستان در دستور کار قرار گیرد.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه