دفتر شهرستانی خبرگزاری بسیج در لنگرود افتتاح شد

سومین دفتر شهرستانی خبرگزاری بسیج استان گیلان در لنگرود افتتاح شد.

دفتر شهرستانی خبرگزاری بسیج در لنگرود افتتاح شد

به گزارش ۸دی، همزمان با فرا رسیدن ایام گرامیداشت هفته دفاع مقدس سومین دفتر شهرستانی خبرگزاری بسیج استان گیلان صبح امروز با حضور مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه قدس گیلان در لنگرود افتتاح شد.

حجت‌الاسلام والمسلمین غلامحسن تسخیری در مراسم ضمن گرامیداشت ایام هفته دفاع مقدس اظهار داشت: امروز رسانه اصلی‌ترین ابزار دشمن برای هجمه علیه جمهوری اسلامی ایران است.

مسئول دفتر نمایندگی وفقیه در سپاه قدس گیلان با اعلام اینکه دشمن از رسانه برای دروغ‌پراکنی و جنجال‌سازی علیه انقلاب اسلامی استفاده می‌کند گفت: دشمنان انقلاب اسلامی می‌دانند که در عرصه جنگ سخت نمی‌توانند با ایران مقابله کنند به همین دلیل به جنگ نرم و رسانه‌ای رو آوردند.

وی با تاکید بر اینکه دشمن در است تا از درون نظام به جمهوری اسلامی ضربه بزند خاطرنشان کرد: تبیین صحیح دستاوردهای نظام جمهوری اسلامی برای مردم سبب امیدآفرینی در جامعه و خنثی شدن نقشه دشمنان می‌شود‌.

تسخیری با اشاره به اینکه امروز رسانه‌ها باید پیام جمهوری اسلامی را به سراسر جهان مخابره کنند تصریح کرد: خبرگزاری بسیج بستر مناسبی است برای تحقق اهداف فرهنگی و رسانه‌ای جمهوری اسلامی است.

به گزارش بسیج، دفاتر شهرستانی خبرگزاری بسیج استان گیلان در حال حاضر در شهرستان‌های بندرانزلی، آستارا و لنگرود فعال بوده و دفاتر شهرستان‌های فومن، آستانه اشرفیه و رودبار نیز به زودی افتتاح می‌شود.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه