پلمپ ۳۵ واحد صنفی متخلف در شفت

فرمانده انتظامی شفت از پلمپ ۳۵ واحد صنفی مختلف به دلیل نداشتن پروانه کسب، تخلفات صنفی و عدم رعایت قوانین و مقررات مربوط به اماکن عمومی در ۶ ماه گذشته در این شهرستان خبر داد.

“عبدالعلی شعبانی” در گفت و گو با خبرنگار ۸دی، با اعلام این خبر گفت: در راستای ارتقاء امنیت اجتماعی و ساماندهی صنوف، طرح نظارت و کنترل بر اصناف در ۶ ماهه اول سال جاری توسط ماموران انتظامی در شهرستان شفت اجرا شد.
این مقام انتظامی با بیان اینکه ماموران پلیس در این مدت ۷۵۰ واحد صنفی را به صورت محسوس و نا‌محسوس بازدید کردند افزود: در اجرای این طرح ۳۵ واحد صنفی مختلف به علت نداشتن پروانه کسب، تخلفات صنفی و عدم رعایت قوانین و مقررات مربوط به اماکن عمومی پلمپ شدند.
وی با اشاره به اینکه با واحدهای صنفی که قوانین و مقررات مربوط به صنوف را رعایت نکنند برخورد قانونی خواهد شد تصریح کرد: پیشگیری از تخلفات صنفی با جدیت پیگیری و میزان پایبندی اصناف به قوانین ابلاغی به صورت مستمر رصد می‌شود.
فرمانده انتظامی شهرستان شفت در پایان از شهروندان خواست، در صورت مشاهده هرگونه تخلف در واحدهای صنفی مراتب را از طریق سامانه ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه