سرپرست اداره کل هواشناسی گیلان:

بارندگی و وزش باد شدید در گیلان از فردا دوباره شروع می شود

سرپرست اداره پیش بینی و هشدار اداره کل هواشناسی گیلان از افزایش ابر، بارندگی و وزش باد شدید در استان از فردا (شنبه) خبر

بارندگی و وزش باد شدید در گیلان از فردا دوباره شروع می شود

به گزارش ۸دی، مازیار غلامی سرپرست اداره پیش بینی و هشدار اداره کل هواشناسی گیلان با بیان اینکه نقشه های هواشناسی نشان دهنده گذر جریانات کم و بیش ناپایدار در منطقه است  اظهار کرد: بر این اساس طی ۳۶ ساعت آینده در بعضی نقاط بارندگی خفیف پیش بینی می شود.

وی ادامه داد: از عصر فردا با تقویت جریانات خنک شمالی و استقرار هوای ناپایدار ، شرایط برای افزایش ابر، بارندگی و وزش باد (پاره ای نقاط شدید ، خیلی شدید) ، احتمال رعد و برق ، کاهش دما تا اواسط هفته آینده مهیاست.

غلامی آسمان امروز گیلان را در مناطق غربی و مرکزی نیمه ابری تا ابری ، در بعضی نقاط بارندگی خفیف، در دامنه های جنوبی و مناطق شرقی استان کمی تا نیمه ابری، گاهی افزایش ابر و وزش باد و برای فردا نیز آسمان استان را کمی تا نیمه ابری ، بتدریج افزایش ابر و وزش باد، عصر و شب در بعضی نقاط بارندگی و احتمال رعد و برق پیش بینی کرد.

وی بیشینه دمای گیلان طی شبانه روز گذشته را با ۲۸ درجه سلسیوس مربوط به رودسر و منجیل و کمینه دمای فردا در استان را با ۱۴ درجه مربوط به دیلمان و جیرنده ذکر کرد.

غلامی بیشینه دمای رشت طی امروز را ۲۶ درجه و کمینه دمای فردای مرکز استان را ۲۱ درجه عنوان کرد.

سرپرست اداره پیش بینی و هشدار اداره کل هواشناسی گیلان در توضیح وضعیت دریا طی امروز گفت: ارتفاع موج بین ۶ / ۰ تا ۲ / ۰ متر، دمای آب دریا ۲۷ درجه سلسیوس و شرایط برای شنا با احتیاط مناسب است.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه