نماینده ولی فقیه در گیلان:

لزوم توجه به ساختارهای فرهنگی و دینی در کنار طرح بوم گردی/ مسئولان نباید جلودار تولید شوند

نماینده ولی فقیه در گیلان در همایش روز قشر بسیج کارمندی، گفت: به هیچ عنوان نباید جلودار تولید شد، به عنوان نماینده ولی فقیه در استان اگر چنین موردی را بیینم از مسئول مربوطه توضیح می خواهم زیرا وظیفه همه است که به هر موضوعی در مسیر تولید است کمک کنند.

لزوم توجه به ساختارهای فرهنگی و دینی در کنار طرح بوم گردی/ مسئولان نباید جلودار تولید شوند

به گزارش خبرنگار هشت دی آیت الله رسول فلاحتی نماینده ولی فقیه در استان گیلان در همایش روز قشر بسیج کارمندی در بانک صادرات رشت با بیان اینکه بیانیه رهبر معظم انقلاب اگر از وصیت نامه امام (ره) بیشتر نباشد کمتر نیست، اظهار کرد: رهبر معظم انقلاب ترسیمی از گذشته چهل ساله انقلاب و بیان اصولی برای آینده و محاسبه ای در شرایط کنونی را دراین بیانیه آورده اند.

وی با اشاره به اینکه رهبر انقلاب آینده را امیدوار کننده و نشاط آفرین ترسیم کرده اند، بیان کرد: همه افراد حتی غیرمسلمانان که در دنیای امروز نا امید از دنیا شده اند با بیانیه رهبر امیدوار شدند.

نماینده ولی فقیه در گیلان با بیان اینکه از این پس التماس شاهزادگان عرب نسبت به کشورهای دیگر برای مقابله با یمن را خواهیم دید گفت: سخنرانی “سید حسن نصرالله” پیام سخت و شجاعانه ای را برای صهیونیست ها فرستاد که اکنون آن ها را متوجه باتلاقی که در آن گرفتار شده اند کرد.

آیت الله فلاحتی یکی از بندهای بیانیه گان دوم انقلاب را توجه به زیربناهای فرهنگی جامعه دانست و افزود: با توجه به شرایط موجود در دنیای پیرامونی همه مسئولان و به ویژه بسیج باید به زیر بناهای فرهنگی رتبه اول را بدهند.

وی ادامه داد: تاریخ ثابت کرده کشورهای استثمارگر هرکشوری را که بخواهند تسخیر کنند ابتدا زیربناهای فرهنگی آن را هدف قرار می دهند.

آیت الله فلاحتی توجه مسئولان از صدر تا ذیل در برنامه های اقتصادی به زیرساخت ها را از دیگر نکات بیانیه گام دوم خواند و گفت: در کنار طرح بوم گردی در سراسر کشور و اشتغالزایی باید به زیربناهایی نظیر فرهنگ عمومی، دینی و …توجه کرد زیرا اگر مورد توجه قرار نگیرید ریزش های بسیاری خواهد داشت.

 

امام جمعه رشت با اشاره به توجه به اشتغال و رونق تولید و رفع موانع آن در بیانیه گام دوم انقلاب با بیان اینکه رهبر انقلاب به  موضوع رفع بحران تولید توجه عمیقی کرده اند ابراز کرد: هر چیزی که می تواند تولید را رونق دهد باید مورد توجه همه باشد.

 

** اجازه ندهید تولید کنندگان در پیچ و خم کاغد بازی ها گرفتار شوند

نماینده ولی فقیه در گیلان با بیان اینکه اجازه ندهید تولید کنندگان در پیچ و خم کاغد بازی ها گرفتار شوند ادامه داد: شما باید جوانان را دعوت به دریافت وام و تولید کنید و مسئولان باید به دنبال جوانان بدوند.

وی در ادامه تصریح کرد: به هیچ عنوان نباید جلودار تولید شد، به عنوان نماینده ولی فقیه در استان اگر چنین موردی را بیینم از مسئول مربوطه توضیح می خواهم زیرا وظیفه همه است که به هر موضوعی در مسیر تولید است کمک کنند.

آیت الله فلاحتی با بیان اینکه مسئله جریان حاکم بر دنیای امروز ایجاد تقاضای ملی برای تولیدات داخلی را فزاینده کرده، خاطر نشان کرد: اکنون وارد کردن کالای خارجی به صرفه نیست.

امام جمعه رشت با تاکید بر اینکه در هرجایی که بنر تولید جنس خارجی مشاهده شود با آن مقابله می کنیم افزود: جنس داخلی را تبلیغ کنید؛ تولید در هر بخشی باید دارای ارزش باشد.

وی ادامه داد: بسیجی یعنی اراده برای رونق تولید، اطاعت از فرامین رهبری، جهادی عمل کردن، حمایت از رونق تولید، فراتر از کاغذبازی بودن و دنبال تولید کننده دویدن اگر این نشانه ها را در تلاش کار خود می بینید شب را آسوده بخوابید.

آیت الله فلاحتی با اشاره به تقویت بنگاه های کوچک افزود: هزینه کم، نظارت راحت، بازدهی پرسرعت و خودصیانتی افراد از ویژگی های تقویت بنگاه های کوچک تولیدی است.

نماینده ولی فقیه در گیلان در ادامه بیان کرد: اگر امروز سیدحسن نصرالله با هیبت حرف می زند، اگر حشدالشعبی در عراق ایجاد می شود، اگر لبنان و پاکستان و حتی مردم فرانسه برای خواسته های خود می جنگند علتش این است که می دانند ملتی چون ایران را دارند.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه