واکنش عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس به حکم تخلیه یک مکان تربیتی توسط آموزش و پرورش گیلان/ به جای نظامی گری و بگیر و ببند مسائل را با تعامل حل کنید

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس، گفت: آموزش وپرورش به جای کشاندن موضوع به دادگاه، نظامی گری و بگیر و ببند و… مسائل را با گروهی که در جهت کمک به حوزه آموزش و پرورش فعالیت می کنند با تعامل حل کند.

واکنش عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس به حکم تخلیه یک مکان تربیتی توسط آموزش و پرورش گیلان/ به جای نظامی گری و بگیر و ببند مسائل را با تعامل حل کنید

جبار کوچکی نژاد عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس در گفت و گو با خبرنگار ۸دی، در واکنش به حکم تخلیه مکان مؤسسه “یاران سبز موعود” توسط آموزش و پرورش گیلان، اظهار کرد: یک سری از طلاب جوان و انقلابی با نگاه علمی و بیش از یک دهه فعالیت در این استان کار پرورشی انجام می دهند.

وی افزود: زمانی که بنده مدیرکل آموزش و پرورش گیلان بودم در زمان افت کار پرورشی در مدارس ما، این ها آمدند و در مناطق مختلف گیلان به ویژه شهر رشت فعالیت هایشان را توسعه دادند.

نماینده مردم رشت در مجلس با بیان اینکه بنده شخصا در مراسمات شان در ایام محرم و جشن ها حضور پیدا کرده ام، گفت: واقعا این طلاب عزیز ما تلاش کردند و نوجوانان و جوانان تربیت شده در این مرکز با روحیه انقلابی و امید به آینده فعالیت می کنند کاری که تقریبا هزینه ای برای آموزش و پرورش ندارد و امکانات محدودی داشتند.

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس ادامه داد: تنوع فضا وفعالیت های پرورشی را به وزرای مختلف این وزارت خانه توصیه کردم تا گروه های علمی، پرورشی و… مثل یاران را تقویت کنند و اگر این تنوع را در مدارس ایجادکنیم قطعا نتایج خوبی می گیریم.

کوچکی نژاد با اشاره به اینکه پارکینگی را در اختیار این عزیزان برای توسعه فعالیت هایشان قرار داده بودند، اضافه کرد: وظیفه آموزش و پرورش بر اساس سند تحول، تربیت دانش آموزان انقلابی، ایثارگر، امیدواربه آینده، عاشق نظام و… است و اگر خلاف این رفتار کنند خیانت به خون شهدا است.

نماینده مردم رشت در مجلس افزود: موظفیم در تراز نظام جمهوری اسلامی دانش آموزان مان را تربیت کنیم.

وی با تأکید براینکه آموزش وپرورش به جای دادگاه رفتن، نظامی گری و بگیر و ببند و… این مسایل را با این گروه که در جهت کمک به حوزه آموزش و پرورش فعالیت می کنند حل کند، اظهار کرد: انتظار داریم آموزش و پرورش به مجموعه های این چنینی کمک کند.

نماینده مردم رشت در مجلس خاطرنشان کرد: بنده هم این آمادگی را دارم که این مشکل را با تعامل با مدیرکل آموزش و پرورش گیلان حل کنیم و مسائل با کدخدامنشی حل شود زیرا همه چیز را نباید به دادگاه و قوه قضاییه کشاند.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه