تکواندو قهرمانی نونهالان جهان- تاشکند

کسب نشان طلا توسط نعمت زاده / برنامه روز دوم

روز نخست از چهارمین دوره رقابتهای تکواندو قهرمانی نونهالان جهان با یک نشان طلا، یک برنز و حذف سه تکواندوکار کشورمان به پایان رسید.

کسب نشان طلا توسط نعمت زاده / برنامه روز دوم

به گزارش هشت دی، این دوره از مسابقات با حضور  ۵۵۰ تکواندوکار از ۶۴ کشور به میزبانی ازبکستان در سالن «کاخ ورزش جهانی» تاشکند آغاز شد که مبینا نعمت زاده در بخش دختران با شکست همه رقبا به دیدار نهایی راه یافت و با برتری مقابل رقیب کره ای به نشان طلا دست یافت. محمد مهدی طاهر خانی برنز گرفت و محمد امین کارساز، درسا اسلامی و مریم شکری (۳۳- کیلوگرم) نیز ار دور رقابتها حذف شدند.

نعمت‌زاده در وزن ۵۱- کیلوگرم پس از یک‌دور استراحت، «روجا رضایی» از آلمان را  ۳۰ بر ۱۰،  «ئی چن لی» از چین تایپه رفت را ۳۷ بر ۵، «نوتسا گلاشویلی» از روسیه را ۳۵  بر ۱۳ شکست داد و راهی مبارزه پایانی شد و در این دیدار برابر  «گاهیئون کیم» از کره جنوبی را با نتیجه  ۲۴ بر ۴ از پیش رو برداشت و به نشان طلا دست یافت. همه مبارزات نعمت زاده قبل از پایان وقت قانونی به سود نماینده کشورمان به پایان رسید.

محمدمهدی طاهرخانی هم در وزن ۶۵+ کیلوگرم کار خود را برتری ۲۳ بر ۲ مقابل «لئوناردو استورس» از برزیل آغاز کرد و بعد از برتری برابر «آنگوس ترانتر» از استرالیا با نتیجه ۲۳ بر ۲ و  «تورسین اسلام» از قزاقستان با نتیجه  ۱۰ بر ۴، در نیمه نهایی ۲۵ بر ۱۸ در پیکار با  «آیوان اسکودریت» از روسیه باخت و برنز گرفت.

برنامه روز دوم نمایندگان ایران

فردا پنجشنبه  ۱۷ مردادماه در روز دوم  هم تیم کشورمان ۵ نماینده دار. دامیرعباس رهنما در وزن ۳۳- کیلوگرم ابتدا با نماینده کلمبیا مبارزه می‌کند و سپس به مصاف برنده دیدار روسیه و مغولستان می‌رود. در وزن ۳۷- کیلوگرم، پویان جعفرصالحی در نخستین گام با ترکیه دیدار می‌کند و در ادامه باید هوگوپوش فنلاند را شکست دهد. امیرحسین متاجی در وزن ۵۳- کیلوگرم نماینده کشورمان است؛ امیرحسین در اولین دیدار با هوگوپوش بلاروس مبارزه می‌کند و در صورت برتری نماینده سوئد را پیش‌رو دارد.

زهرا زرین نعل تکواندوکار وزن ۴۱- کیلوگرم در اولین پیکار به مصاف هوگوپوش آلمان می‌رود و پس از آن با نماینده چین تایپه دیدار خواهد کرد و در وزن ۴۷- کیلوگرم نیز مبینا بخشی‌نژاد هوگوپوش ایران است که پس از یک‌دور استراحت با برنده دیدار اوکراین و WT مبارزه می‌کند.

منبع: مهر

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه