رقابت های لیگ دسته اول قرعه کشی شد/ برگزاری “الگیلانو” در هفته یازدهم!

رقابت های لیگ دسته اول مسابقات فوتبال کشور قرعه کشی شد که تیم سپیدود رشت و ملوان انزلی در هفته یازدهم به مصاف هم می روند.

رقابت های لیگ دسته اول قرعه کشی شد/ برگزاری “الگیلانو” در هفته یازدهم!

به گزارش ۸دی، در مراسم قرعه کشی مسابقات لیگ دسته یک فوتبال کشور که در هتل المپیک تهران برگزار شد. تیم سپیدرود رشت رقبای خود را شناخت.
بدین ترتیب سپیدرود در هفته اول این مسابقات به میزبان مس رفسنجان خواهد رفت.
تیم فوتبال سپیدرود همچنین در هفته دوم مسابقات میهمان نود ارومیه و در هفته سوم نیروی زمینی تهران میزبان سپیدرود رشت است.

تیم سپیدرود در هفته چهارم لیگ دسته اول میزبان استقلال خوزستان است و در هفته پنجم رشتی ها به تبریز می روند تا میهمان شهرداری این شهر باشند.

سپیدرود رشت در هفته ششم میزبان آلومینیوم اراک هست و در هفته هفتم این مسابقات پرسپولیس پاکدشت از سپیدرود رشت میزبانی خواهد کرد.

در هفته هشتم این مسابقات سپیدرود رشت به مصاف خونه به خونه بابل می رود تا هفته نهم لیگ دسته اول آرمان گهر سیرجان از سپیدرود رشت میزبانی کند.

طبق قرعه کشی صورت گرفته در هفته دهم سپیدرود رشت میزبان قشقایی شیراز خواهد بود تا در هفته دهم الگیلانو در انزلی بین تیم های ملوان و سپیدرود رشت برگزار شود.

همچنین در هفته دوازدهم سپیدرود رشت به مصاف نماینده استان البرز ،گل ریحان این استان خواهد بود.

در هفته سیزدهم این مسابقات کارون اروند خرمشهر میزبان سپیدرود رشت است تا در هفته چهاردهم سپیدرودی ها از مس کرمان میزبانی کنند

لازم به ذکر است در هفته پانزدهم لیگ دسته اول فوتبال کشور خوشه طلایی ساوه در ورزشگاه خانگی خود به مصاف سپیدرود می رود تا هفته شانزدهم این مسابقات سپیدرود رشت با تیم بادران تهران بادران در رشت مصاف کند.

در هفته هفدهم نیر سپیدرودی ها در آخرین مسابقه خود و قبل از پایان نیم فصل میزبان فجر سپاسی شیراز خواهند بود.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه