امام جمعه لوشان در گفتگو با 8دی:

۲ ماه حقوق معوق کارگران شهرداری پرداخت می‌شود/ اختلاف بین شورا و شهرداری عامل افزایش آلام کارگران

امام جمعه لوشان گفت: اختلافات بین شورانشینان و بین شورا و شهرداری مشکلات شهرداری را تشدید کرده است و دراین‌بین کارگران هستند که رنج می‌برند و آلام این‌هاست که افزایش پیدا می‌کند.

۲ ماه حقوق معوق کارگران شهرداری پرداخت می‌شود/ اختلاف بین شورا و شهرداری عامل افزایش آلام کارگران

حجت‌الاسلام‌والمسلمین علی‌اکبر بابایی در گفتگو با خبرنگار ۸دی درباره ماجرای تجمع کارگران شهرداری لوشان اظهار کرد: متأسفانه شهرداری لوشان درآمد مکفی ندارد و این مسئله و مسائل مبتلابه گذشته باعث شده است که اکنون کارگران این مجموعه حدود ۶ تا ۷ ماه حقوق معوقه داشته باشند.

وی افزود: متأسفانه ساخت‌وسازها در سطح شهر بسیار کم است و ارزش‌افزوده زیادی هم به شهرداری داده نمی‌شود؛ علاوه بر این سوء مدیریت هم در شهر وجود دارد.

امام جمعه لوشان تأکید کرد: اختلافات بین شورانشینان و بین شورا و شهرداری مشکلات این نهاد را تشدید کرده است و دراین‌بین کارگران هستند که رنج می‌برند و آلام این‌هاست که افزایش پیدا می‌کند.

حجت‌الاسلام بابایی ادامه داد: با مبلغ فروش کارخانه آسفالت در فرمانداری تصمیم گرفته‌اند که دو ماه از حقوق معوق کارگران را پرداخت کنند. البته بخشی از این مبلغ باید صرف پرداخت بدهکاری شهرداری به یکی از طلبکاران شود.

وی درباره آلودگی‌های کارخانه بازیافت واریان گفت: این موضوع در دست بررسی است و اکیپ‌هایی از علوم پزشکی و نهادهای مربوط را به اینجا آورده‌ایم تا موضوع را بررسی کنند.
امام جمعه لوشان در پایان اظهار کرد: اگر کارخانه واریان برای مردم مخاطراتی داشته باشد قطعاً جمع‌آوری خواهد شد.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه