مدیر جمعیت هلال احمر رودبار مطرح کرد:

تصادف مرگبار در لوشان + عکس

مدیر جمعیت هلال احمر رودبار گفت: تصادف دو دستگاه سمند در محور آزادراه قزوین- رشت محدوده لوشان منجر به فوت یک نفر شد.

تصادف مرگبار در لوشان + عکس

به گزارش هشت‌دی، مهدی احدی با اشاره به شرایط جوی و بارش شدید باران و وقوع سیلاب در شهرهای رودبار، اظهار کرد: با دریافت گزارش وقوع سیلاب و آب گرفتگی معابر در شهرهای رودبار، منجیل و لوشان، امدادرسانی به خودروها و مسافرین در دستور کار قرار گرفت. وقوع سیلاب و رانش شدید موجب مسدود شدن برخی محورها شد که با تلاش یگان‌های امدادی و راهداری محورها بازگشایی شد.

وی از وقوع تصادف زنجیره‌ای در محور رودبار به منجیل خبر داد و افزود: وقوع سیلاب و رانش زمین در آزادراه قزوین – رشت محدوده منجیل، منجر به تصادف زنجیره‌ای شد که با حضور عوامل امدادی، پلیس و راهداری عملیات روان سازی ترافیک صورت گرفت.

مدیر جمعیت هلال احمر رودبار با اشاره به اینکه یک نفر شب گذشته در تصادف دو دستگاه سمند در لوشان فوت شد، تصریح کرد: این تصادف در محور آزادراه قزوین- رشت محدوده لوشان اتفاق افتاد که منجر به فوت یک نفر شد.

وی با اشاره به انجام عملیات امدادرسانی یگان‌های هلال احمر، افزود: ۵ خودرو سواری و وانت در معرض واژگونی و گرفتار در گل ولای ناشی از جاری شدن سیل در جاده پر تردد منجیل – گیلوان (زنجان) امدادرسانی و رهاسازی شدند. همچنین عملیات رانش‌برداری در مسیر منجیل – گیلوان با کمک عوامل راهداری، پلیس و گروه‌های امدادی هلال صورت گرفت و به بیش از ۵۰۰ خودرو امدادرسانی شد.

این مسئول از فعالیت ۲۲ نجاتگر داوطلب جمعیت هلال‌احمر در بحران وقوع سیلاب در شهرستان رودبار خبر داد و خاطرنشان کرد: این تعداد نجاتگر داوطلب و کادر با بکارگیری ۳ دستگاه آمبولانس و ۲ دستگاه خودروی کمک دار و ۱ دستگاه خودروی ست نجات اقدام به امدادرسانی به آسیب‌دیدگان کردند. امدادرسانی به مصدوم دامدار روستای لایه بخش عمارلو به علت سقوط از صخره و رسیدگی به وضعیت آسیب‌دیدگان سیل در منجیل از دیگر اقدامات هلال احمر رودبار بوده است.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه