امام جمعه رودبار:

نماز جمعه یک قرارگاه فرهنگی برای مقابله با توطئه های دشمن است/ فعالان فضای مجازی هر مطلبی را به خورد جوانان و مخاطبین ندهند

امام جمعه رودبار، گفت: فعالین فضای مجازی و رسانه ها رعایت کنند و هر مطلبی را بصورت کپی برداری از رسانه هایی که میل به انقلاب ندارد به خورد جوانان و مخاطبین ندهند، صبر و تحمل ما اندازه ای دارد.

نماز جمعه یک قرارگاه فرهنگی برای مقابله با توطئه های دشمن است/ فعالان فضای مجازی هر مطلبی را به خورد جوانان و مخاطبین ندهند

به گزارش ۸دی، حجت الاسلام سیدحسن سیدمحمدی در خطبه های عبادی و سیاسی جمعه رودبار که با حضور نمازگزاران این شهر در مصلی امام خمینی(ره) برگزار شد، با اشاره به کلام امام رضا(ع) اظهار کرد: دهان به گفتن اسرار دیگران باز نکنیم و عیب دیگران را فاش نسازیم، خدا ستار العیبوب است و این خصلت خداوند را در خود زنده کنیم.

خطیب جمعه شهرستان رودبار، مدارا کردن با مردم را از دیگر تاکیدات امام هشتم عنوان کرد و گفت: صبر در سختی ها پیروزی را به دنبال دارد.

وی، با اشاره سالروز چهلمین سالگرد اقامه نماز جمعه، بیان داشت: در ۹۵۰ شهر نماز جمعه اقامه می شود که از برکات نظام مقدس جمهوری اسلامی است.

حجت الاسلام سیدمحمدی، با اشاره به دیدار ائمه جمعه کشور با رهبر معظم انقلاب، اظهار کرد: نماز جمعه یک قرارگاه فرهنگی برای مقابله با توطئه های دشمن است.

وی، با اشاره به کلام مقام معظم رهبری پیرامون برجام، افزود: مسئولین از کشورهای اروپایی و برجام دل بریده اند، در اینصورت کشور از درون در حال جوشیدن خواهد بود.

امام جمعه شهرستان رودبار در بخشی از سخنان خود با اشاره فعالیت فضای مجازی در شهرستان رودبار، توصیه کرد: فعالین فضای مجازی و رسانه ها رعایت کنند و هر مطلبی را بصورت کپی برداری از رسانه هایی که میل به انقلاب ندارد به خورد جوانان و مخاطبین ندهند، صبر و تحمل ما اندازه ای دارد.

حجت الاسلام سیدمحمدی، با بیان اینکه برخی متن ها توهین، جسارت و بی ادبی است، تشریح کرد: بنده گفتم از خبرنگاران شکایت نشود، عده ای از این حرف بد برداشت کردند. قلمی که ارزشهای دین و انقلاب را زیر سئوال می برد و علیه ارزشهای انقلاب می نویسد را باید شکست و دستی که علیه ارزشها می نویسد را باید قلم کرد.

وی با اشاره به کلام مقام معظم رهبری پیرامون دست درازی انگیس خبیث به کشتی ایرانی، گفت: فتنه ۸۸، حمایت انگلیس از فتنه گران، توقیف کشتی نفکش ایرانی از جسارت های خصمانه و خبیثانه انگلیس است.

خطیب جمعه شهرستان رودبار، با تاکید بر اینکه انگلیس پاسخ دندان شکن خواهد گرفت، ادامه داد: اگر یک فشنگ بزنید دهها موشک برسرتان فرود خواهد آمد.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه