علی تقوی استاد حوزه و دانشگاه:

مساجد به خانه سالمندان تبدیل شده!/ کار مذهبی ها این شده که برای خودشان مراسم فرهنگی برگزار کنند

استاد حوزه و دانشگاه با بیان اینکه ضد انقلاب و ضد دین ها در اقلیت اند اما بسیار فعال هستند، گفت: اکنون مساجد به خانه سالمندان تبدیل شده است بدانید که اگر امر به معروف نکنید امر به منکر می شوید‌‌.

مساجد به خانه سالمندان تبدیل شده!/ کار مذهبی ها این شده که برای خودشان مراسم فرهنگی برگزار کنند

به گزارش خبرنگار ۸دی، علی تقوی مدرس حوزه و دانشگاه در همایش رستگاران با اشاره به بیانات رهبر انقلاب مبنی بر اینکه کسی که نهی از منکر نکند مثل کسی است که نماز نمی خواند اظهار کرد: امر به معروف و نهی از منکر از واجبات دین‌ است و قیام امام حسین(ع) نیز برای امر به معروف بود.

وی با بیان اینکه هر فرد معتاد سالانه صد نفر را گرفتار می کند گفت: یک فرد نمازخوان سالانه چند نفر را نمازخوان می کند؟ یک فرد متاهل چند نفر را متاهل می کند؟ اگر با تمام نماز ها و روزه ها به جهنم رفتیم تعجب نکنیم.

کسی که حجاب دارد ولی از کنار بد حجابی بی تفاوت رد می شود مسلمان نیست

مدرس حوزه و دانشگاه با بیان اینکه این‌ مسلمانی را کنار بگذارید تصریح کرد: کسی که حجاب دارد ولی از کنار بد حجابی بی تفاوت رد می شود مسلمان نیست، امروز امام زمان (عج) خود را تنها گذاشته ایم.

مساجد به خانه سالمندان تبدیل شده!

وی با تاکید بر اینکه ضد انقلاب و ضد دین ها در اقلیت اند اما بسیار فعال هستند بیان کرد: اکنون مساجد به خانه سالمندان تبدیل شده است بدانید که اگر امر به معروف نکنید امر به منکر می شوید‌‌.

مدرس برجسته حوزه و دانشگاه ادامه داد: ما مردم روحانیت را تنها گذاشتیم اگرچه در باورها اکراهی نیست اما اگر کسی با باورهایش اعتقاد غلط را دنبال می کند باید تذکر داد.

وی ابراز کرد: اولین قدم در امر به معروف حضور داشتن است زیرا اگر امر به معروف نکنیم اشرار بر ما مسلط میشوند.

** کار مذهبی ها این شده که برای خودشان مراسم فرهنگی برگزار کنند!

تقوی با بیان اینکه مذهبی ها فقط در بین خودشان حضور دارند و کارشان این شده فقط برای خودشان مراسم فرهنگی برگزار کنند ادامه داد: اگر کسی به مسجد نمی آید، باید مسجد را به خانه اش برد.

مدرس برجسته حوزه و دانشگاه با تاکید بر اینکه اولین سود امر به معروف به خود آمر به معروف می رسد افزود: امر به معروف یعنی ما مسئول یک نماز و یک روزه و یک رأی خود نیستیم بلکه باید همگان را دعوت کنیم.

وی با اشاره به اینکه انتخابات هم مثل نماز‌
واجب است و طبق آمار در انتخابات اخیر ۱۶میلیون ایرانی واجد شرایط رای ندادند، بیان کرد: سرنوشت سیاسی کشور چون امر به معروف واجب است.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه