سقوط تکواندوکار گیلانی در رنکینگ المپیکی ماه جولای

تکواندوکار گیلانی وزن منفی ۵۸ کیلوگرم تیم کشورمان با یک پله سقوط نسبت به ماه ژوئن در مکان پنجم رده‌بندی المپیکی ایستاد.

سقوط تکواندوکار گیلانی در رنکینگ المپیکی ماه جولای

به گزارش هشت دی،جدیدترین رنکینگ المپیکی ورزشکاران در ماه جولای اعلام‌شده و تکواندوکار گیلانی وزن منفی ۵۸ کیلوگرم تیم ملی کشورمان با سقوط یک پله‌ای در مکان پنجم جدول ایستاد.

آرمین هادی پور پس از حذف ناباورانه در دور نخست رقابت‌های گرندپری رم ۲۰۱۹ سقوط یک پله‌ای در رنکینگ المپیکی ماه جولای تجربه کرد، وی در گرندپری رم در وزن منفی ۵۸ کیلوگرم با قرعه‌ای سخت مواجه شده و دور نخست با نتیجه ۲۱ بر ۱۵ مقابل هرناندز تن به شکست داد و از کسب سکو بازماند.

تکواندوکار گیلانی با کسب ۳۱۷.۸۴ امتیاز در مکان پنجم رنکینگ المپیکی وزن منفی ۵۸ کیلوگرم ایستاد، در این وزن تائه هون کیم و جون جانگ هر دو از کره جنوبی به ترتیب با کسب ۴۸۴.۱۴ و ۴۳۱.۸۶ امتیاز در مکان‌های اول و دوم، خسوس کابررا از اسپانیا با کسب ۴۰۰.۳۵ امتیاز در مکان سوم و میخائیل آرتامونوف از روسیه با کسب ۳۵۱.۵۰ امتیاز در مکان چهارم ایستادند.

هادی پور در رنکینگ جهانی وزن منفی ۵۴ کیلوگرم با کسب ۱۸۳ امتیاز در مکان دوم ایستاد، جون سئو بائه از کره جنوبی با کسب ۲۱۰ امتیاز و مصطفی کاما از سنگال با کسب ۱۷۱.۷۰ امتیاز به ترتیب در مکان‌های اول و سوم این وزن ایستادند.

منبع: فارس

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه