امام جمعه انزلی:

واکنش امام جمعه انزلی به گفتگو صداوسیما با مدیرکل محیط زیست گیلان/ کسی که در رابطه با بایوجمی در معرض اتهام است حق گفت و گو و مصاحبه ندارد

امام جمعه انزلی با اشاره به توقف اجرای پروژه بایوجمی در تالاب انزلی، گفت: کسی که در معرض اتهام است حق گفت و گو و مصاحبه کردن راجع به این موضوع را ندارد، آنهم در صدا و سیما استان؛ این اقدامات دهن کجی به قانون است.

به گزارش ۸دی، حجت الاسلام شمس الدین امام جمعه بندرانزلی در نماز عبادی سیاسی جمعه این هفته شهرستان ضمن تشکر از تلاشگران مجموعه دادگستری و دستگاه قضایی شهرستان خصوصا دادستان انقلابی انزلی، تصریح کرد: دادستان محترم شهرستان در بسیاری از موارد با قاطعیت عمل کرده اند و یکی از نمونه های آن پروژه بایوجمی در تالاب بود که ضمن فشارهای شدید وارده، محکم ایستاده و پیگیر موضوع هستند که این اقدامی بسیار مهم و تاثیرگذار است.

وی ضمن اظهار تاسف برای برخی مسئولان که علیرغم خطرات فراوان این پروژه در تلاش هستند تا مجددا این پروژه فعال شود، عنوان کرد: افرادی که در این جریان متهم هستند و تاکنون ادعاهایشان را نتوانسته اند اثبات کنند، در رابطه با بی خطر بودن این پروژه دائما در صدا و سیما مرکز گیلان مصاحبه می کنند و هفته گذشته با پول بیت المال از خارج از استان خبرنگار دعوت کردند، به آنها هدیه دادند تا آنها بگویند این طرح خوب است.

** کسی که در معرض اتهام است حق گفت و گو و مصاحبه ندارد

امام جمعه انزلی خاطر نشان کرد: کسی که در معرض اتهام است حق گفت و گو و مصاحبه کردن راجع به این موضوع را ندارد، آنهم در صدا و سیما استان؛ این اقدامات دهن کجی به قانون است و امیدواریم مسئولان مربوطه وارد عمل شوند و با برخورد قاطع و انقلابی جلوی این رفتارهای نامناسب را بگیرند.

شمس الدین تاکید کرد: دستگاه قضایی می تواند و باید بدون ملاحظه جریان های ذی نفوذ به خوبی با انحرافات و فساد ها رسیدگی و برخورد کند.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه