توسط شرکت تعاونی روستایی؛

افزون بر یک هزار و یکصد تن گوشت و شکر در گیلان توزیع شد

مدیر تعاون روستایی گیلان از توزیع افزون بر یک هزار و یکصد تن شکر و گوشت اعم از گرم و منجمد در استان طی دو ماه گذشته خبر داد.

افزون بر یک هزار و یکصد تن گوشت و شکر در گیلان توزیع شد

به گزارش ۸دی رامین گیلانشاهی مدیر تعاون روستایی گیلان اظهار کرد: در ادامه طرح های حمایتی در تدارک و تأمین اقلام ضروری سبد کالای مورد مصرف شهروندان گیلانی، توزیع برخی اقلام کالاهای اساسی طرح تنظیم بازار توسط شبکه تعاونی های تحت نظارت مدیریت تعاون روستایی استان انجام شده است.

وی اضافه کرد: در همین راستا طی دو ماه نخست امسال؛ بالغ بر یک هزار و ۶۰ تن شکر و حدود ۴۰ تن انواع گوشت گرم و منجمد از طریق فروشگاه های شبکه گسترده تعاونی های روستایی و مراکز عرضه محصولات کشاورزی مستقر در شهرستان های استان در اختیار مردم قرار گرفته است.

گیلانشاهی تصریح کرد: اتحادیه تعاونی روستایی استان به عنوان مباشر اصلی، توزیع شکر را از مبادی استان های خراسان شمالی، آذربایجان غربی و قزوین تامین کرده که از این میزان؛ ۳۰۹ تن از طریق فروشگاه های مصرف موردنظر بطور مستقیم توزیع و حدود ۷۵۱ تن در اختیار صنایع و اصناف مرتبط قرار گرفته است.

وی اظهار داشت: همچنین طی دو ماه گذشته؛ در راستای تامین بخشی از نیاز مصرفی شهروندان اقلامی همچون ۶۴ هزار و ۴۵۲ تن پیاز، سیب زمینی و گوجه فرنگی توسط اتحادیه تعاونی روستایی شامل محصولات کشاورزی تولید داخل یا خارج از استان توزیع شده است.

به گفته گیلانشاهی؛ این محصولات بصورت مستقیم در قالب خریدهای توافقی از کشاورزان مناطق غرب و جنوب کشور تدارک و در مراکز شهرستان های استان توزیع شده است.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه