نماینده رودسر و املش:

معامله قرن، همانند کمپ دیوید خیانت بار است/ ملت ایران ناکارآمدی و ضعف دولت را به حساب انقلاب نمی نویسند

نماینده مردم رودسر و املش در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه معامله قرن، همانند “کمپ دیوید” خیانت بار است گفت: دنبال آن هستند بلندی های جولان، بخشی از نوار غزه و کران باختری را در اختیار رژیم اشغالگر قدس قرار دهند.

معامله قرن، همانند کمپ دیوید خیانت بار است/ ملت ایران ناکارآمدی و ضعف دولت را به حساب انقلاب نمی نویسند

اسدالله عباسی در حاشیه راهپیمایی روز قدس در گفت و گو با خبرنگار ۸دی،ضمن اشاره به ایجاد مثلث عربی، آمریکای و رژیم صهیونیستی اظهار کرد: تشکیل اینگونه مثلث ها تلاش ها برای از بین بردن مقاومت  و در هم شکستن آن هست.

وی نشست بحرین (معامله قرن ) را همانند نشست ” کمپ دیوید ” پیمان خیانت بار دانست و ادامه داد: دنبال آن هستند بلندی های جولان، بخشی از نوار غزه و کران باختری را در اختیار رژیم اشغالگر قدس قرار دهند.

نماینده مردم رودسر و املش در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه بساط این رژیم جعلی صیهونیستی باید هر چه سریع تر جمع شود، اضافه کرد: سرزمین فلسطین باید به صاحبان اصلی آنان واگذارشود.

عباسی با بیان اینکه حضور گسترده مردم، ریشه راهپیمایی روز قدس را اعتقادات دینی و  انقلابی  ملت و نظام جمهوری اسلامی دانست و گفت: حضور گسترده مردم در این روز نشانده عمق تاثیر افکار و اندیشه  امام راحل و میثاق با ولایت است.

نماینده مردم رودسر و املش در مجلس شورای اسلامی حضور گسترده مردم در روز قدس را  باعث حفظ و تداوم انقلاب و استمرار مقاومت دانست و افزود: روز قدس علاوه بر فریاد مظلوم خواهی مردم فلسیطن، می تواند نشاندهنده اتحاد و وحدت ملی ما هم باشد.

وی به شرایط سخت  اقتصادی مردم بعلت تحریم های  اشاره کرد و گفت: هیچ چیز نمی تواند در اراده مردم خللی ایجاد کند و حتما پیروزی با ملت ایران خواهد بود.

نماینده مردم رودسر و املش در مجلس شورای اسلامی با تأکید بر رضایت بخش نبودن عملکرد اقتصادی دولت و به ویژه حل مشکلات معیشتی مردم، اضافه کرد:ملت ایران ناکارآمدی و ضعف دولت و دولتمردان را هرگز به حساب انقلاب نمی نویسند.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه