آیا تیتر وطن امروز بی اخلاقی بود؟!

می‌گویند این تیتر، تعمیم مشکل یک شخص، به کل جریان است. خب گیرم که باشد، مگر اشتباه است؟ خروجی جریان اصلاحات در بیست سال گذشته، جز استحاله و انحراف آرمان‌های انقلاب، جز به پا کردن آشوب و شورش و درگیری در کشور، جز ساخت و پاخت با شبکه‌ی معاند خارج از کشور، مگر چیز دیگری هم بوده؟!

آیا تیتر وطن امروز بی اخلاقی بود؟!

به گزارش ۸دی، محمدپورغلامی در صفحه شخصی خود در اینستاگرام نوشت:
گونه‌ای از جماعت  حزب‌ اللهی داریم که استاد بزرگ‌کردن مسائل کوچک، کوچک‌کردن مسائل بزرگ، اصلی کردن موضوعات فرعی، فرعی‌کردن موضوعات اصلی و امثالهم هستند. پدیده‌های عجیبی هستند این دوستان. مثلا در دو روز اخیر گیر داده‌اند به تیتر  وطن امروز درباره‌ی  نجفی، که این تیتر،  بی‌ اخلاقی است!

۱. نجفی قبله‌ی آمال  اصلاح‌ طلبان بود. اگر اصلاح‌طلبان می‌خواستند پنج نفر از قله‌های مدیریتی خودشان را نام ببرند، حتما یکی از آنها نجفی بود. کسی که دکترایش را از دانشگاه ام. آی. تی گرفته بود و تنها وزیر آموزش و پرورش جمهوری اسلامی بود که هشت نه سال بر این مسند نشسته بود و بعد از آن نیز همواره مسئولیت‌های مهمی داشت. پس تیتر وطن از این جهت درست بود.

۲. می‌گویند این تیتر، تعمیم مشکل یک شخص، به کل جریان است. خب گیرم که باشد، مگر اشتباه است؟ خروجی جریان اصلاحات در بیست سال گذشته، جز استحاله و انحراف آرمان‌های انقلاب، جز به پا کردن آشوب و شورش و درگیری در کشور، جز ساخت و پاخت با شبکه‌ی معاند خارج از کشور، مگر چیز دیگری هم بوده؟! همین جناب نجفی را یادتان رفته که در فتنه‌ی ۸۸ چه کارها که علیه انقلاب و نظام نکرد؟ نجفی و امثال نجفی، با رأفت نظام آزاد بودند وگرنه در هر نظام سیاسی دیگری که بود، کمترین مجازاتشان حبس ابد بود. برون‌داد کلی این جریان همین است، گرچه ممکن است گوشه‌ کنار آن، افراد خوبی هم پیدا شوند.

۳. جالب اینکه این دوستان عزیز که افه‌ی امر اخلاقی برداشته‌اند، در بسیاری از مواقع، با لودر از روی افراد به مراتب اسلامی‌تر و انقلابی‌تر از نجفی رد شده‌اند. همین افراد پدر قالیباف را درآوردند، به هر بهانه‌ای به ولایتی تاخته‌اند، حداد عادل را همیشه مورد تمسخر قرار داده‌اند، لاریجانی را منافق می‌دانند، دفتر رهبری را متهم به تزویر می‌کنند و و و صدها مثال دیگری که اینجا مجال پرداختن به آنها نیست. خب چطور است که در اینجور مواقع یادی از اخلاق نمی‌کنند؟! چرا اینجا دیگر اخلاق معنی ندارد؟! اینجاست که کلا تریپ اخلاقی برداشتن‌ این دوستان اعتباری برایم ندارد.

پی‌ نوشت:
۱. علاقه و دلبستگی خاصی به اسامی افرادی که آوردم ندارم، نقدهای زیادی هم به هر یک از آنها دارم، فقط و صرفا من باب مثال اسم‌شان را آوردم.

۲. بله، من هم مثل همه‌ی شما از سقوط فردی چون نجفی و نجفی‌ها خوشحال نیستم، در این چند روز هم دائما به دوستان دراین‌باره تذکر داده‌ام، روزی ده بار هم برای عاقبت به خیری خودم و دیگران دعا کرده‌ام، حرفم اما در اینجا صرفا نشان دادن دوگانگی رفتار این طیف از حزب‌اللهی‌ها بود.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه