امام جمعه آستانه اشرفیه در گفتگو با 8دی:

پیاده نظام دشمن در داخل ابزار اجرای عملیات روانی جنگ آمریکا علیه ایران/ با ایستادگی و مقاومت به حقوق مان می رسیم

امام جمعه آستانه اشرفیه، گفت: دشمن درصدد است جنگ روانی را در حوزه های مختلف مانند اختلال در بازار، مسائل اقتصادی و… بکشاند و یک سری وابستگان داخلی هم به دنبال پیاده کردن اهداف دشمن هستند.

پیاده نظام دشمن در داخل ابزار اجرای عملیات روانی جنگ آمریکا علیه ایران/ با ایستادگی و مقاومت به حقوق مان می رسیم

حجت الاسلام احمد طیبی در گفت و گو با خبرنگار ۸دی، اظهار کرد: القاکنندگان جنگ آمریکا علیه ایران در داخل بزدل و ترسو هستند و این رفتار آنها ریشه در ایمان ضعیفشان دارد از طرفی پیاده نظام دشمن هستند و در این راستا عمل می کنند.

وی افزود: دشمن درصدد است جنگ روانی را در حوزه های مختلف مانند اختلال در بازار و مسائل اقتصادی و… بکشاند و یک سری وابستگان داخلی هم به دنبال پیاده کردن اهداف دشمن هستند و به دنبال اختلال در جامعه و بی اعتمادی نسبت به نظام هستند و رفتارشان همراهی با دشمن است.

امام جمعه آستانه اشرفیه تصریح کرد: ترامپ و سیاستمداران آمریکایی وقتی در دستگاه دیپلماسی ما احساس کنند زمینه ای برای امتیاز گیری وجود دارد یقینا به دنبال باج گیری هستند تا امتیاز بگیرند.

طیبی گفت: اگر دشمن روحیه انقلابی و مقاومت را در مسؤلان ما نبیند همین رویه را ادامه می دهد و به صورت های مختلف یک بار در قابل پذیرش برجام، تحریم ها را برخلاف آن تحمیل می کند و یک بار دیگر با خروج از برجام شرط می گذارد و محدودیت ایجاد می کند.

امام جمعه آستانه اشرفیه خاطر نشان کرد: اگر احساس کند چنین زمینه ای وجود دارد تهدید را هم چاشنی کار می کنند اما اگر پایمردی و استقامت و روحیه انقلابی در ملت و مسؤلان ببینند یقینا عقب نشینی خواهند کرد و ما می توانیم نه تنها به حقوقمان دست پیدا کنیم بلکه می توانیم دست برتر در این ماجرا داشته باشیم.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه