رئیس کل دادگستری گیلان:

تشکیل شعب ویژه رسیدگی به جرائم مشروبات الکلی در گیلان

رئیس کل دادگستری گیلان از تشکیل شعب ویژه در واحدهای قضایی استان برای رسیدگی به جرائم تولید و توزیع مشروبات الکلی خبر داد.

تشکیل شعب ویژه رسیدگی به جرائم مشروبات الکلی در گیلان

به گزارش ۸دی، احمد سیاوش پور عصر سه شنبه در نشست شورای برنامه ریزی دادگستری استان از تشدید مجازات و برخورد با تولید و توزیع کنندگان مشروبات الکلی خبر داد و افزود: براساس تصمیمات اتخاد شده، شعبه های ویژه در هر واحد قضایی به پرونده ها با موضوع مشروبات الکلی رسیدگی خواهند کرد و به رئیسان واحدهای قضایی ابلاغ شده تا در چارچوب قانون، احکام صادره برای مجازات تولید و توزیع مشروبات الکلی را تشدید کنند.

وی عرضه مشروبات الکلی در رستوران ها را عملی خلاف شرع، قانون و عفت عمومی دانست و تصریح کرد: دادستان ها در حوزه های قضایی موظف شدند تا با همراهی نیروی انتظامی ضمن بازرسی نامحسوس از رستوران ها و کافه ها، در صورت اخذ گزارش های مردمی نسبت به پیگیری، تعقیب و بازداشت مالک رستوران و معرفی آن به مرجع قضایی و تعطیلی محل کسب اقدام کنند.

رئیس کل دادگستری گیلان همچنین با تاکید بر اینکه براساس قانون، اموال حاصله از درآمدهای نامشروع قابل توقیف و ضبط است، ادامه داد: با تشکیل پرونده قضایی برای تولید و توزیع کنندگان مشروبات الکلی، همزمان با رسیدگی به جرم آنان، فهرستی از اموال این اشخاص نیز تهیه و توسط مقام قضایی توقیف خواهد شد.

۹۹ هتل ، ۹۵ مجتمع تفریحی گردشگری و اقامتی ، ۲۷۵ مجتمع پذیرایی بین راهی ، ۳۲ هتل آپارتمان، یک هزار و ۴۸۰ خانه مسافر ، ۵۸ سفره خانه سنتی در گیلان فعال هستند.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه