غلامی: برای بردن تراکتور جان می‌دهیم

مهاجم سپیدرود بازی این هفته با تراکتورسازی را بسیار تعیین کننده دانست و گفت: به نظرم هیچ کاری نشد ندارد.

غلامی: برای بردن تراکتور جان می‌دهیم

به گزارش ۸دی، محمد غلامی مهاجم تیم سپیدرود رشت در خصوص شرایط تیمش بعد از رفتن علی کریمی گفت: خدا شاهد است که باید حق را بگوییم و علی آقا زحمت فراوانی برای تیم کشیدند. از لحاظ فنی هم تمام تلاش خود را انجام دادند تا باز هم نتیجه بگیرند اما این اتفاق رخ نداد و ایشان صلاح دانست که از اینجا برود. بعد از آن با تصمیم مدیران آقای دست نشان آمدند و خدا را شکر با برخی از تغییرات توانستیم در مسابقات سخت نتیجه بگیریم. جدال با ذوب‌آهن خیلی سخت بود که خدا ما را کمک کرد با یک امتیاز دست پر از زمین خارج شدیم. حالا آماده مسابقه سخت با تراکتورسازی هستیم و برای بقا باید این دیدار را ببریم و قطعا برای سه امتیاز جان می‌دهیم.

وی درباره جنجال‌های به وجود آمده در بازی سپیدرود و ذوب‌آهن گفت: به نظرم داوری هیچ مشکلی نداشت و آقای بنیادی فر با اطمینان کامل سوت زدند. شاید ذوب‌آهنی فکر می‌کردند ما ضعیف هستیم و حتما باید می‌باختیم و باید اعتراض می‌کردند. اما خدا ما را همراهی کرد و توانستیم با دست پر از اصفهان خارج شویم.

مهاجم سپیدرود بازی این هفته با تراکتورسازی را بسیار تعیین کننده دانست و گفت: به نظرم هیچ کاری نشد ندارد. ما هفته قبل ذوب‌آهن هم می‌توانستیم شکست دهیم اما از تک موقعیت‌ها استفاده درست نکردیم. سال گذشته با علی کریمی در خانه تیم خوب تراکتورسازی را شکست دادیم. امسال هم در دقیقه ۹۲ مقابل این تیم پرستاره در تبریز شکست خوردیم و عالی بودیم. مطمئن باشید روز جمعه با حمایت هواداران روز سختی برای تراکتور رقم می‌زنیم و با کسب برد به بقا امیدوار می‌شویم. از تماشاگران دعوت می‌کنم که سردار جنگل را پر و کار را برای حریف سخت تر از قبل کنند.

غلامی در آخر وضعیت مالی و امکاناتی سپیدرود بعد از جدایی کریمی را نامطبوب دانست و گفت: من همیشه بدون پرده صحبت می‌کنم و راستش را بخواهم بگویم بعد از رفتن علی آقا اصلا شرایط مالی و امکاناتی رو به راه نیست. زمان ایشان ما همه چیز داشتیم اما الان از امکاناتی استفاده می‌کنیم که علی کریمی به یادگار گذاشته است. او توانایی داشت که با اکثر بازیکنان قبلی تسویه حساب کند و هدفش بقا در لیگ برای دومین فصل پیاپی بود که متاسفانه نشد. کریمی از دوستان خوب من به شمار می‌رود و زمانی که تحت نظرش کار کردم خیلی چیزها یاد گرفتم. اما تصمیم تلخی برای جدایی گرفت و من تنها می‌توانم در ادامه راه برای او آرزوی موفقیت داشته باشم.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه