حمید موسوی
اختصاصی 8دی/

استقلال بازنده هیجانات کاذب و عدم مدیریت بازیکنان

استقلال بعد از دریافت گل که روی اشتباه مدافعان این تیم در یارگیری نفر به نفر صورت گرفت با توجه به سنگینی جو بازی و شرایط روانی نامناسب همچنین عدم مدیریت بازیکنان باتجربه این تیم دیگر نتوانست به شرایط خوب خود برگردد و در ادامه با بازی احساسی؛ بدون برنامه؛ عجولانه و با پاس های اشتباه مکرر بازیکنان این تیم بازی را به حریف سنتی خود واگذار کرد.

استقلال بازنده هیجانات کاذب و عدم مدیریت بازیکنان

۸دی: استقلال بازنده هیجانات کاذب و عدم مدیریت بازیکنان با تجربه خود در طول این بازی خاص شد.

شفر در این بازی خاص سیستم، چینش و نفرات مناسبی را روانه مسابقه کرده بود.

صحت این ادعا را میتوان تا قبل از گل پرسپولیس به وفور در تیم استقلال مشاهده کرد.

استقلالی که با سیستم به ظاهر ۳ــ۳ـــ۴ وارد مسابقه شده بود اما با توجه به حظور علی کریمی و فرشید باقری در ترکیب این تیم در زمان مالکیت توپ حریف، چینش بازیکنان به سیستم ۱ــ۳ــ۲ــ۴ تغییر پیدا می کرد تا ضعف عمق دفاع استقلال را پوشش دهد.

استقلال در ابتدای بازی با مثلث آفریقایی خود بارها با کارهای ترکیبی ورزشگاه را به وجد آوردند و در بیشتر دوئل های نفر به نفر این بازیکنان استقلال بودند که موفق تر نشان دادند و برتری نفری خود را به حریف دیکته کرده بودند.

همچنین با غیبت وریا غفوری سنگینی حملات این تیم از سمت چپ بود و طبق آمار ــ۵۷%ــ مالکیت توپ نیمه اول و کل بازی را به خود اختصاص داد.

اما استقلال بعد از دریافت گل که روی اشتباه مدافعان این تیم در یارگیری نفر به نفر صورت گرفت با توجه به سنگینی جو بازی و شرایط روانی نامناسب همچنین عدم مدیریت بازیکنان باتجربه این تیم دیگر نتوانست به شرایط خوب خود برگردد و در ادامه با بازی احساسی؛ بدون برنامه؛ عجولانه و با پاس های اشتباه مکرر بازیکنان این تیم بازی را به حریف سنتی خود واگذار کرد.

استقلال در این بازی حساس  تعداد پاس ــ تعداد شوت ــ تعدا ضربات ایستگاهی و مالکیت توپ بالای محسوسی نسبت به حریف خود داشت اما برانکوی کروات هوشمندانه و با برنامه برنده ۳ امتیاز حساس و شاید ۳ امتیاز منجر به قهرمانی این فصل را از دستان شفر، مرد پیر آلمانی دور کرد.

حمید موسوی/ مربی رسمی فدراسیون فوتبال جمهوری اسلامی ایران

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه