عکاس: سجاد ناطقی

وضعیت اسف بار مزار شهدای گمنام بوستان ملت رشت + تصاویر

برخلاف انتظار مردم رشت که همواره عشقشان به شهدا را ثابت کرده اند متأسفانه وضعیت مزار شهدای بوستان ملت اسف بار است این در حالی است که حدود یک سال و نیم از تشییع و تدفین پیکر مطهر این ۲ شهید در مکان مذکور گذشته است.

وضعیت اسف بار مزار شهدای گمنام بوستان ملت رشت + تصاویر

به گزارش ۸دی، دوم شهریور سال ۹۶ بود که پیکر مطهر ۲ شهید گمنام با تشییع باشکوه مردم رشت در بوستان ملت این شهر خاکسپاری شد.

شهدایی که در سال‌های ۶۲ و ۶۵ در عملیات‌های والفجر ۱ و کربلای ۴ در مناطق عملیاتی فکه و جزیره سهیل عراق به فیض شهادت رسیدند و میهمان این دیار شدند تا مزارشان میعادگاهی باشد برای عاشقان ایثار و شهادت و چراغ راهی برای ره جویان معرفت و جوانمردی!

 

تصاویری از تشییع و خاکسپاری پیکر مطهر ۲شهیدگمنام در بوستان ملت رشت در شهریورماه سال ۹۶

 

اما امروز برخلاف انتظار مردم رشت که همواره عشقشان به شهدا را ثابت کرده اند متأسفانه وضعیت مزار شهدای بوستان ملت اسف بار است این در حالی است که حدود یک سال و نیم از تشییع و تدفین پیکر مطهر این ۲ شهید در مکان مذکور گذشته است.

آری شهید گمنام راز عجیبی دارد و کاش این را آن مسئولی که وظیفه اش را به باد فراموشی سپرده و ما را خجلت زده شهدایمان کرده است می فهمید.

تصاویر زیر امروز ۲۲ اسفند روز بزرگداشت شهدا از محوطه ای که پیکر مطهر ۲ شهید گمنام در آن دفن شده اند در بوستان ملت رشت تهیه شده است.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
ناشناس
مایه شرمساری افرادی است که در این رابطه مسئولیت دارند. پیشنهاد می شود.با کمک 8دی دو نفر از جوانان و افراد حتی المقدور معروف شهر رشت شماره حسابی در یکی از بانک ها باز کنند و ضمن محاسبه هزینه ساخت محلی آبرومند برای مزار شهدای گمنام، شماره حسابی برای درخواست کمک از مردم توسط8دی تایید و اعلام گردد.
در حاشیه