نماینده آستارا: رییس جمهور کجاست؟! چرا قائم شده؟!/ آفتابه لگن هفت دست؛ شام و نهار هیچی! + فیلم

نماینده آستارا، گفت: ما نماینده مردمیم؛ نماینده دولت نیستیم نباید پشت مردم را خالی کنیم؛ رییس جمهور کجاست که پاسخ مردم شریف ایران را بدهد.

نماینده آستارا: رییس جمهور کجاست؟! چرا قائم شده؟!/ آفتابه لگن هفت دست؛ شام و نهار هیچی! + فیلم

به گزارش ۸دی، فیلمی از صحبت های ولی داداشی نماینده مردم آستارا در مجلس در شبکه های اجتماعی در حال انتشار است که اگرچه مربوط به تیرماه سال جاری می باشد اما واکنش های مردمی را در پی داشته است.

 

 

وی در تذکری در جلسه علنی مجلس، می گوید؟! رییس جمهور کجاست؟! چرا قائم شده؟! چرا نمی آیند پاسخ مردم را بدهند.

نماینده آستارا که سخنانش مکررا با تذکر مطهری نایب رییس مجلس قطع می شد با بیان اینکه این روزها همهمه این بود که مجلس تعطیل شود، گفت: ما نماینده مردمیم؛ نماینده دولت نیستیم نباید پشت مردم را خالی کنیم؛ رییس جمهور کجاست که پاسخ مردم شریف ایران را بدهد.

داداشی افزود:‌ ما شاهد نوسانات ارزی و نوسانات بازار هستیم در این شرایط رئیس جمهور کجاست که به مردم پاسخ دهد؟ این چه بلایی است که بر سر بازار آورده اند؟

وی با اشاره به تلاش جمعی از نمایندگان برای سوال از رئیس جمهور اظهار کرد: سؤال من این است که رای گیری بعد از گزارش رئیس‌جمهور چه تنشی می خواهد ایجاد کند؟ نمایندگان چند روز قبل از رئیس جمهور سوال کردند اما تمام نمایندگان پارلمانی، استانداران و فرمانداران و همه همه راه افتاندند و امضای نمایندگان را پس گرفتند و رئیس جمهور هم پاسخگو نبود.

داداشی تصریح کرد: ما امروز می خواهیم قانونی را تصویب کنیم که رییس جمهور بیاید پاسخ بدهد به مردم! پاسخ بدهد به قشر مستضعف! پاسخ بدهد به کسانی که می‌خواستند با ۱۵ میلیون تومان جهیزیه تهیه کنند، اما حالا با ۵۰ میلیون تومان هم نمی توانند افرادی که با یک میلیون – دو میلیون تومان زندگی خود را می‌گذراندند اما حالا با ۵ میلیون تومان هم نمی‌توانند زندگی کنند، چه کسی می خواهد پاسخ این‌ها را بدهد؟

وی گفت: ما نماینده مردمیم ما نماینده دولت نیستیم این را نمایندگان دقت بکنند. آفتابه و لگن هفت دست؛ شام و نهار هیچی! این ها کِی می خواهند پاسخ بدهند.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه