عکاس: فاطمه نیکرو

نشست «سعید جلیلی» با فعالان و نخبگان رسانه های گیلان + تصاویر

نشست «سعید جلیلی» با فعالان و نخبگان رسانه‌ های گیلان در سالن اجتماعات بسیج دانشجویی برگزار شد.

نشست «سعید جلیلی» با فعالان و نخبگان رسانه های گیلان + تصاویر

به گزارش ۸دی، سعید جلیلی در جمع نخبگان رسانه‌ های گیلان در سالن اجتماعات بسیج دانشجویی، بزرگ‌ترین مولود انقلاب را جمهوری اسلامی دانست و گفت: امام خمینی (ره) در اوج حکومت‌داری حرف حق را می‌زدند و در بیان گفتمان جمهوری اسلامی در جمهوریت و اسلامیت تفاوت و تمایزی قائل نشدند.

وی افزود: مادامی که مردم در صحنه حضور داشته باشند انجام امور به مراتب ساده‌تر خواهد بود.

نماینده مقام معظم رهبری در شورای عالی امنیت ملی با اشاره به طرح مسئله «آتش به اختیار» توسط رهبر انقلاب بیان کرد: هر کسی که ادعای انقلابی‌ بودن دارد باید تا حد توان تمام تحولات اجتماع و کشور را دنبال کند و در راستای آن نیز توانایی‌های خود را بروز دهد.

جلیلی بیان کرد: جامعه اسلامی اعم از حکومت و مردم باید در جهت اجرای عدالت و قسط گام بردارند هرچند کار ویژه آن‌ها با یکدیگر متفاوت باشد.

وی بزرگ‌ترین مولود انقلاب را جمهوری اسلامی عنوان کرد و گفت: امام خمینی (ره) با کسی تعارف نداشند و همیشه حرف حق را می‌زدند و هیچ‌گاه سخنی برای خوشامد کسی نمی‌گفتند؛ آنچنان که مقام معظم رهبری نیز چنین فردی هستند.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام انفعال جامعه را در قبال عدم پاسخگویی مردم دانست و گفت: امروز بیش از یک هزار و ۷۰۰ میلیارد تومان مشکل نقدینگی سرگردان داریم افزود: باید بتوان این نقدینگی را به سمت آبادانی و فرصت‌ها و برنامه‌های مختلف در جامعه هدایت کرد.

وی کار گفتمانی را شکل‌گیری یک باور در جامعه بیان کرد و‌ گفت: باور عمومی جامعه نیازمند کار و تلاش است.

در ابتدای این نشست فعالان و جوانان گیلان به بیان دغدغه های خود پرداختند.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه