فرمانده سپاه قدس گیلان:

آمریکا اگر کوچک ترین اشتباهی در منطقه کند باید به دنبال صنعت تابوت سازی برود

فرمانده سپاه قدس گیلانگفت: امروز اگر کوچک‌ترین اشتباهی در منطقه داشته باشد باید به دنبال صنعت تابوت سازی بروند تا سربازان خود را از منطقه خارج کنند.

آمریکا اگر کوچک ترین اشتباهی در منطقه کند باید به دنبال صنعت تابوت سازی برود

به گزارش خبرنگار هشت دی، سردار محمدعبدالله پور صبح امروز ۲۲بهمن در لاهیجان با بیان اینکه دشمن همیشه در صحنه است ولی با ساخت بیش از ۲۰۰ فیلم سینمایی تا به امروز نتوانستند اراده ملت را بشکنند اظهار کرد: دشمن در حوزه های فرهنگی آنچه که شما فکر میکنید در دستش بود و می شد که انجام دهد انجام داد.

فرمانده سپاه قدس گیلان با اشاره به بمباران مسائل اجتماعی و فرهنگی و شبهات بر جوانان افزود: امسال همه دنیا شاهد حماسه اربعین بود که با اینکه کسی به این ملت کمکی نکرد بیش از ۲ میلیون نفر از مردم بویژه جوانان رفتند.

وی با بیان اینکه امروز آمریکا مجبور است در خلیج‌فارس با ما فارسی صحبت کنند گفت: ترامپ می‌گوید ایرانی‌ها باید نقش خود را در منطقه کم کنند ولی در مقابل منت ما را برای کاهش قدرت موشکی‌مان می‌کشند و امروز اگر کوچک‌ترین اشتباهی در منطقه داشته باشد باید به دنبال صنعت تابوت سازی بروند تا سربازان خود را از منطقه خارج کنند.

فرماندار سپاه قدس گیلان با اشاره به ترور ۱۷ هزار نفر از جوانان و دانشمندان هسته‌ای کشور بیان کرد: ملت ایران فشارهای اقتصادی تحمل و به مسؤولین فرصت داد ولی گاهاً این مسؤولان قدردان نیستند.

وی با تأکید بر بیداری ملت‌های منطقه به عنوان دستاورد بزرگ دیگر انقلاب اسلامی تاکید کرد: امروز دیگر هیچ‌کس نمی‌تواند مطلبی را به ملت بزرگ ایران دیکته کند.

فرمانده سپاه قدس گیلان با بیان اینکه تمام انقلاب‌ها دچار افت و افول شده‌اند افزود: اگر هوشیار و با بصیرت نباشیم این انقلاب هم توسط منافقین، و کسانی که تاب مقاومت ندارند به نابودی کشیده می‌شود.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه