پیام دعوت بنیاد شهید و امور ایثارگران استان گیلان جهت حضور در راهپیمائی یوم الله ۲۲ بهمن

اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان گیلان به‌مناسبت گرامیداشت چهلمین سال پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی بیانیه‌ای صادر کرد.

پیام دعوت بنیاد شهید و امور ایثارگران استان گیلان جهت حضور در راهپیمائی یوم الله ۲۲ بهمن

به گزارش ۸دی  این بیانیه به شرح زیر است:

با گذشت چهل سال از پیروزی انقلاب اسلامی همواره دشمنان قسم خورده ایران  در تلاش هستند که با بهره گیری از شیپورهای تبلیغاتی و با کمک ابزارهای زر و زور و تزویر  ، مردمی بودن انقلاب اسلامی را ضعیف نشان دهند ، اما حضور همیشگی آحاد مردم در صحنه های سیاسی و اجتماعی ، مهر باطل بر دسیسه های آنها زده است بنابراین حضور در راهپیمایی ۲۲بهمن فرصتی غنی و گرانبهاء برای تحقق این مهم است . در این بُرهه حساس که استکبار جهانی و در رأس آنها آمریکای جنایتکار و صهیونیسم غاصب و دشمنان قسم خورده سعی در کم رنگ نمودن حضور حماسی مردم در پای انقلاب بویژه جشن پیروزی چهلمین سال انقلاب اسلامی دارند . حضور آحاد ملت غیور ، همیشه آماده و رشید استان گیلان ، حیله و مکر و شیطنت های آنان را نقش بر آب خواهد نمود و قطعا هر گام ما و هر فریاد ما در یوم الله ۲۲ بهمن امتداد راه امام رحمت ا.. علیه ، شهدای گرانقدر بوده و مشت محکمی است بر دهان یاوه گویان و بدخواهان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران .
اینجانب به نمایندگی از خانواده های شهداء و ایثارگران استان گیلان  از همه مردم عزیز استان جهت حضور پرشور در راهپیمائی پر شکوه و به یاد ماندنی یوم الله ۲۲ بهمن دعوت بعمل می ­آورم.

وعده ما : دوشنبه ۲۲ بهمن ماه ۱۳۹۷ ساعت ۹:۳۰  مسیرهای پنجگانه شهرستان رشت

عبدا… پاکاری
مدیر کل بنیاد شهید وامور ایثارگران استان گیلان

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه